پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 6
نویسنده : میترا محمدبیگی

خريد دوربين مدربسته

انتظار مي رود كه حجم فروش محصولات مديريت هوشمند پاركينگ از ۳.۴ ميليارد دلار در سال ۲۰۱۸ به حدود ۵.۱۵ ميليارد دلار در سال ۲۰۲۳ برسد و رشد چشمگيري داشته باشد. چرا  كه افزايش تعداد وسايل نقليه و ترافيك ، ميزان معطلي در ترافيك و مصرف سوخت را افزايش مي دهد از اين رو استفاده از تجهيزات مديريت هوشمند وسايل نقليه مي تواند اين مشكلات را به حداقل برساند. تحليلگران ماركت استند پش از تحقيق در اين خصوص به اين نتيجه رسيدند كه عامل تعيين كننده در افزايش فروش يك سيستم مديريت هوشمند پاركينگ ادغام سيستم هاي مختلف با يكديگر در غالب يك سيستم واحد است.
سيستم مديريت هوشمند پاركينگ چيست ؟

سيستم هوشمند مديريت پاركينگ به سامانه نظارت تصويري گفته مي شود كه با خواندن پلاك خودرو ها به آنها اجازه ورود يا خروج به پاركينگ را مي دهد. اين اجازه مي تواند از طريق كنترل راه بند يا مواردي شبيه به آن انجام شود. يكي از مهمترين ويژگي هاي سيستم مديريت پاركينگ امكان تعريف مبلغ مشخصي براي مدت زمان پارك خودرو است كه مي تواند بر روي سيستم فعال شود. سيستم هوشمند پاركينگ بصو ت لحظه اي مي تواند آمار تعداد پاركينگ هاي خالي را نمايش دهد. اين امكانات و بسياري از موارد ديگر كه به كمك دوربين مداربسته عمل مي كند تحت عنوان سيستم مديريت پاركينگ شناخته مي شود.

انتظار مي رود كه سيستم هاي كنترل ورود و خروج خودرو و مديريت بر درآمد پاركينگ ها بيشترين سهم از ميزان فروش سيستم هاي مديريت پاركينگ را به خود اختصاص دهد چرا كه اين سيستم ها به اپراتور اجازه مي دهد علاوه بر مديريت ورود و خروج وسايل نقليه به پاركينگ ، ميزان درآمد پاركينگ از تردد خودرو ها را نيز محاسبه كند، اين ويژگي شايد مهمترين دليل علاقه مندي صاحبان پاركينگ ها به استفاده از سيستم هاي مديريت پاركينگ باشد. چرا كه با استفاده از اين سيستم ها ، كنترل دسترسي و در آمد زايي پاركينگ ها به طور خودكار انجام خواهد شد.

براي دوربين مداربسته حوزه بزرگ ديگري كه سيستم هاي مديريت هوشمند پاركينگ ، بازار خوبي در آن خواهند داشت پاركينگ هاي عمومي است. چرا كه اين پاركينگ ها معمولا براي پوشش نياز افراد به پارك خودروهايشان در مكان هاي شلوغ و توسط سرمايه گذران بزرگ ساخته مي شوند و هدف آنها، درآمد زايي بيشتر و بهبود ارائه خدمات به مشتريان مي باشد. مديريت هوشمند تردد خوردو ها در كنار مديريت هزينه خودرو هاي وارد شده يا خارج شده از پاركينگ مي تواند اين شرمايه گذاران را زودتر به هدف اصليشان برساند.

صاحبان پاركينگ هاي عمومي هميشه در تلاشند تا امنيت خودرو ها و مكان پاركينگ خود را به مشتريان ثابت كنند و استفاده از سيستم مديريت پاركينگ مي تواند يك دليل خوب بر ادعاي آنها باشد.

 

به گفته كارشناسان بازار انتظار مي رود كه آمريكاي شمالي در دوره پيش بيني شده بالاترين سهم اين رشد را به خود اختصاص دهد چرا كه سرمايه گذاران بزرگ و صاحب نامي براي رفع نياز هاي مشتريان در اين حوزه در حال ساخت پاركينگ هاي عمومي هستند تا به رانندگان و مشترياني كه از اين پاركينگ ها استفاده مي كنند خدمات مناسبي ارائه كنند. كانادا و ايالات متحده آمريكا شاخص ترين كشور هايي هستند كه پيش بيني شده اين ميزان فروش در آنها بيشتر رخ دهد. رشد بالاي توليد ناخالص ملي و استفاده از بستر ها و راهكار هاي شهر هوشمند در اين دو كشور بيش از هر مكان ديگري به چشم مي خورد. افزايش فروش خودرو و تغيير مقررات پاركينگ باعث رشد بازار خودرو در آمريكاي شمالي و در نتيجه افزايش تقاضا براي استفاده از سيستم مديريت هوشمند پاركينگ شده است.

خريد دوربين مدربسته




یک رزومه خلاقانه چگونه به وجود می آید ؟
نوشته شده در سه شنبه 26 تير 1397
بازدید : 6
نویسنده : میترا محمدبیگی

برای طراحان وبسایت این موضوع کاملا آشناست که میگویند : چیزی را نشان دهید تا اینکه توضیح دهید! در این مقاله به بررسی ساختن یک رزومه خلاق میپردازیم .در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

قبل از این که صفحات رزومه را با مشاغلی که در گذشته داشتید پر نمایید، خیلی اهمیت دارد تا فاکتورهای مختلفی که یک رزومه را عالی و شگفت انگیز می سازد را ملاحظه بفرمایید. چه شما یک نویسنده سایت باشید، یا طراحی وب و یا بازاریاب محتوا و غیره فرقی ندارد، یک رزومه خوب و عالی باید نشان دهنده بهترین کارهای تان به صورت حرفه ای باشد.

برای مشاغل طراحی وب سایت، یک رزومه خوب مانند گفتن یک داستان می باشد. قبل از این که ساخت رزومه خود شروع کنید، به این 4 توصیه ای که در این مقاله وجود دارد دقت کنید تا بتوانید یک رزومه خلاقانه و پایداری را به وجود آورید که مطئنا در ادامه مسیر بسیار به شما کمک خواهد کرد.

 در نمونه کار خود سرمایه گذاری کنید

زمانی که بحث استخدام در کار و یا پذیرفتن پروژه ای در زمینه طراحی وب سایت می شود، داستان یک نمونه کار الزامی و اجباری می باشد. این مورد مخصوصا اگر شغل شما مانند طراحی سایت، در زمینه بصری می باشد، بسیار اهمیت دارد. حتی اگر طراحان از قبل رزومه بسیار عالی داشته باشند، اکثریت آن ها این روزها می خواهند تا نمونه کار آنلاینی نیز داشته باشند. و با وجود سیستم عامل های کاربرپسندانه ای مانند SQUARESPACE، WIX و WORDPRESS، این روزها خیلی آسان شده است که وب سایت خود را راه بی اندازید و در آن واحد آن را اجرا نمایید.

تخصص تان هر چه باشد فرقی ندارد، بسیار ضروری است که نمونه کارتان در وهله اول تاثیر شگرفی را بر مخاطبان خود بگذارد. اطمینان یافتن از این که نمونه کارتان کار پسندانه می باشد، به مشتریان واقعی و یا کارفرمایان این اجازه را می دهد تا تخصص های تان را به درستی شناسایی کنند. از این رو زمانی که آماده ارسال رزومه خود می باشید، به یاد داشته باشید که در قسمت اطلاعات تماس، لینک نمونه کار آنلاین تان را نیز قرار دهید.

 خیلی رزومه خود را شلوغ نکنید

برای طراحی سایت اصفهان در حالی که رزومه خود را توسعه می دهید، بسیار اهمیت دارد تا آن را خیلی با عوامل اضافه شلوغ نسازید. انرژی خلاقانه خود را بیشتر زمانی که شغل مورد نظرتان را به دست آوردید، صرف کنید. زمانی که هم چنان در مرحله دریافت شغل می باشید، تعادل قابل توجه میان جزئیات چشمگیر و فرمت حرفه ای رزومه، بسیار اهمیت دارد.

در طراحی سایت اصفهان اگر شما یک طراح وب و با یک اصلاح گر تصویر می باشید، ممکن است بخواهید تا CV خود را با موارد شگفت انگیز و زیبا جذاب بسازید، اما در بیشتر شرایط بهتر است تا آن را ساده در معرض نمایش بگذارید. اگر کار شما بستگی به محتواهای بصری دارد، اطمینان حاصل نمایید که چندی از بهترین پروژه های تان را در رزومه قرار می دهید. اجازه دهید تا رزومه کاری تان پایه و بنیاد شغل و حرفه تان را برای مخاطبان مشخص سازد.

محتوا کلید اصلی ساخت رزومه می باشد

شما نباید حتما یک نویسنده حرفه ای باشید تا اطمینان حاصل کنید که رزومه تان دارای محتواهای شگرفی می باشد. اگر شما برای بیان کردن خود و حرفه تان توسط کلمات مشکل دارید، می توانید با ساخت لیستی از مهم ترین عوامل موجود در حرفه خود که می خواهید در رزومه تان اضافه کنید، شروع نمایید. اگر شما در بخش نمایشگاهی فعالیت داشتید و یا به دیگر همکاران طراح وب سایت مستقل خود کمک کرده اید، اطمینان حاصل کنید که از آن ها در رزومه خود نام می برید.

نیازی نمی باشد تا یک مقاله درباره هر پروژه طراحی بنویسید، حتی اگر شما خیلی به این کار وسوسه شوید، باید جلوی خود را بگیرید، زیرا مخاطبان رزومه تان علاقه ای به خواندن متن های بلند و طولانی ندارند. بهتر است به "چه کسی، چه کاری، چه زمانی، کجا و اگر بحث مرتبط بود به دلایل انجام پروژه و یا سایر موارد در رزومه خود بپردازید.

زمانی که نوشته خود را تکمیل نمودید، اصلاح کردن آن ها را در رزومه خود فراموش نکنید! شاید این موضوع آشکار باشد اما جالب است بدانید که خیلی از رزومه ها دارای غلط های گرامری و املایی می باشند. همیشه ایده خوبی است تا رزومه خود را پرینت بگیرید، آن را با صدای بلند بخوانید و اطمینان حاصل کنید که تمام قوانین گرامری را مانند نقطه گذاری و ویرگول گذاری و غیره را در متن خود رعایت کرده اید.

 یک داستان را در رزومه خود تعریف کنید

زمانی وجود دارد که کارفرما از شما می خواهد تا اطلاعاتی را درباره تحصیلات، تجربه کارهای قبلی و مهارت های و تخصص های دیگر تان در رزومه توضیح دهید. این در حالی است که ممکن می باشد طراحان وب سایت در طول سال های کاری خود، پروژه ها و کارهای اندکی را انجام داده باشند.

به جای اینکه کارفرمای تان را با جزئیات هر پروژه ای که آن را انجام داده اید، مشغول سازید، روی کارهای شکفت انگیز خود در رزومه تمرکز نمایید. تصور کنید که رزومه تان مانند داستان سرایی می باشد، جایی که بیان کردن کارهای فوق العاده ای که انجام داده اید، می تواند تجارب و تخصص های تان را نشان دهد. دوباره تکرار می کنم که رزومه شما بیان کننده داستان کاری زندگی تان می باشد، از این رو اطمینان حاصل کنید که رزومه تان می تواند مخاطبان را به خود جذب کند و باعث شود تا شما را به عنوان بهترین گزینه موجود مشاهده نمایند.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .




بازدید : 16
نویسنده : میترا محمدبیگی

خرید دوربین بسته
فناوری تشخیص دستکاری یا خرابکاری یکی از ویژگی های آنالیز تصویری در دوربین های تحت شبکه است این تکنولوژی هنگامی که دوربین مورد دستکاری قرار می گیرد یا ضربه می خورد می تواند با ارسال آلارم کاربر را باخبر کند.
هنگامی که دوربین IP در محلی نصب می شود همواره می تواند در معرض خطر قرار داشته باشد ، ضربه زدن به دوربین مداربسته ، تغییر جهت و زاویه دید دوربین ، دستکاری دوربین ، اسپری پاشیدن به شیشه جلوی دوربین مداربسته ، پوشاندن لنز دوربین با پارچه یا یک عامل خارجی و بسیاری از موارد دیگر از خطراتی است که می تواند یک دوربین مدار بسته نصب شده را تهدید کند. هنگامی که فردی قصد ضربه زدن به دوربین را داشته باشد قابلیت Tamper Detection دوربین می تواند با شناسایی خطر به NVR اطلاع داده و این آلارم توسط سیستم مرکزی به کاربرا اطلاع رسانی می شود. این فرایند را Tampering Alarm می گویند.
اساس کار قابلیت تشخیص خرابکاری یا تشخیص دستکاری چگونه است ؟

قابلیت تشخیص خرابکاری یا دستکاری ، به دوربین مداربسته امکان شناسایی عواملی مانند ضربه ، پوشاندن لنز ، تغییر جهت  و … را می دهد و کاربر می تواند در این مواقع سریعا از اینگونه تهدیدات باخبر شده و اقدامات پوششی و بازدارنده را انجام دهد.

سیستم تشخیص دستکاری دوربین مدار بسته می تواند موارد زیر را به کاربر اطلاع رسانی نماید :

    ضربه زدن به دوربین و تلاش برای از جا در آوردن دوربین مداربسته ( سرقت دوربین )
    اسپری پاشیدن بر روی دریچه لنز و شیشه جلوی دوربین مدار بسته
    قطع برق دوربین مدار بسته ( نخستین کاری که سارقین انجام می دهند )
    پوشاندن دریچه لنز دوربین مدار بسته توسط عوامل خارجی
    تغییر فوکوس دوربین مدار بسته
    تغییر جهت دوربین مدار بسته
    قطع شدن ارتباط شبکه دوربین مداربسته با NVR

    این فناوری هم مانند بسیاری از فناوریهای هوشمند دوربین مدار بسته می تواند با آلارم های اشتباه کاربران را کلافه کند از این رو می توان با تعریف زمان مناسب با توجه به نوع آلارم از بروز آلارم اشتباه جلوگیری کرد. به عنوان مثال هنگامی که برگ درخت جلوی دریچه لنز دوربین را برای چند ثانیه می پوشاند و سپس از جلوی لنز کنار می رود، تعریف حداقل زمان برای آن می تواند کمک کننده باشد و از ارسال آلارم اشتباه توسط سیستم جلوگیری کند.

    قابلیت تشخیص خودکار دستکاری دوربین مدار بسته معمولا تنها در دوربین های هوشمند وجود دارد و هر دوربینی این قابلیت را پشتیبانی نمی کند. از این قابلیت می توان برای سناریو های مختلف استفاده کرد که چند نمونه از آنها عبارتند از :
    پوشاندن دریچه لنز دوربین در حیاط یا راهروهای زندان ، در این حالت دوربین فورا به ماموران امنیتی اطلاع رسانی می کند تا هر گونه خطری را در همان ابتدا شناسایی و برطرف کنند.
    تغییر جهت دوربین مداربسته نصب شده در یک کارخانه که مشغول شمارش تعداد کارتن هایی است که توسط دستگاه بسته بندی می شود . در این حالت سیستم تشخیص خودکار خرابکاری با اطلاع رسانی به موقع از هر مورد مشکوکی جلوگیری می کند.
    تغییر فوکوس دوربین مداربسته نصب شده در قسمت درب ورودی شعبه یک بانک در اثر پاشیدن اسپری ، در این موقع سیستم تشخیص خودکار می تواند با اطلاع رسانی به موقع ، از بروز هر تهدیدی شامل سرقت مسلحانه جلوگیری می کند.
خرید دوربین بسته




بازدید : 9
نویسنده : میترا محمدبیگی

زمانی که بحث عملکرد و اجرای سئو و بهینه سازی سایت می شود، ساختار طراحی سایت بسیار اهمیت دارد، زیرا موتورهای جستجو روی تجربه کاربری بسیار تمرکز داشته و تاکید دارد و تجربه کاربری به طور مستقیم توسط ساختار طراحی وب سایت تاثیر می گیرد. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

اگر شما یک طراحی سایت سردرگم کننده با طرح بندی ناپسند و نامتناسبی داشته باشید، موتورهای جستجو نمی توانند روی آن به هیچ وجه حساب باز کنند. کاربران و ربات ها و سیستم های موجود در موتورهای جستجو اطلاعات را  به سرعت می خواهند. آن ها نمی خواهند صبر کنند، آن ها همین حالا آن اطلاعات را می خواهند. برای ارائه هر آن چه که آن ها می خواهند، همه چیز باید به گونه ای بسیار عالی سازمان دهی شود.

برای کمک به ساختار وب سایت تان و سپس پرورش و رشد استراتژی سئو و بهینه سازی سایت، در این مقاله توصیه هایی در ارتباط با این که چگونه می توانید به رتبه بندی های بالایی برای صفحات خود برسید که شما و تیم تان قطعا دوست خواهند داشت، موجود می باشد.

روش کاربر محور را به کار بگیرید

میزان کلیک در وب سایت بسیار اهمیت دارد، زیرا " هرچند نتایج جستجو مرتبط تر باشد، میزان کلیک نیز بیشتر می شود" و موتورهای جستجو مربوط ترین و متناسب ترین نتایج را بررسی می کنند، زیرا آن ها وب سایت هایی را می خواهند که بسیار با عبارت جستجوی کاربران مطابقت دارد. بسیار ساده است. اگر صفحات سایت شما با جستجوهای افراد هم خوانی داشته باشد، آن ها روی سایت تان کلیک می کنند. به این ترتیب است که میزان کلیک در سایت ها یک معیار بسیار مهم برای مرورگرها و موتورهای جستجوی مانند GOOGLE و BING  محسوب می شود، زیرا نشانه ای از این است که آیا طراحی سایت شما کاربردی و مطابق با نیازهای کاربران می باشد یا خیر.

مدت زمان ماندن در وب سایت نیز یک معیار دیگری از کاربردی و موثر بودن طراحی سایت ها است که مرورگرها و موتورهای جستجو در این زمینه از آن استفاده می نمایند. اگر کاربران روی صفحه شما کلیک کنند و در مدت زمان بسیار کوتاهی متوجه شوند که محتواهای موجود چیزی نیست که به دنبال آن می باشند، به سرعت یک چشم برهم زدنی و به سرعت برق از سایت خارج می گردند. به عبارت دیگر، زمان ماندگاری در سایت رتبه بندی ضعیف موتورهای جستجو را به همراه دارد.

 هدایت کردن مخاطبین بسیار زیاد به وب سایت تان برای دستیابی به رتبه بالای سئو و بهینه سازی سایت خوب، کافی نمی باشد. موتورهای جستجو می خواهند ببینند که کاربران هم چنان در صفحات سایت شما باقی می‌مانند یا خیر. طرح بندی، طراحی و محتوا همگی بخش‌های با اهمیتی از تیم شما می باشند که باید زمانی که طراحی سایت اصفهان خود را انجام می دهید، به آن ها فکر کنید. شما می توانید دقیقا همان اطلاعاتی که یک کاربر نیاز دارد را در سایت خود قرار دهید، اما اگر محتواها و اطلاعات مورد نیاز کاربران در پشت تب ها و برچسب های بسیار زیادی به گونه ناصحیح مخفی شده باشد، مطمئن باشید که کاربران هیچ‌ گاه نمی‌توانند به آن ها دست پیدا کنند.

قرار دادن میزان کلیک در صفحات سایت و مدت زمان ماندگاری کاربران در موضوعات مورد بحث شما، تجارت تان را به طرز چشمگیری با افزایش سئو و بهینه سازی سایت مواجه می نماید. به هر صورت، اگر شما به دنبال آنالیزهای عمیق‌تر و دقیق‌تری از آنچه که صفحات آنالیزی GOOGLE و BING  ارائه می کند می باشید، با یک موسسه بازاریابی دیجیتالی در این زمینه مشورت کنید تا ببینند مشکل در کجا قرار گرفته است. میزان کلیک در صفحات سایت و مدت زمان ماندگاری کاربران دو معیار مهمی است که تجربه کاربری را در سایت تان شکل می‌دهد.

 سازماندهی می تواند همه چیز را ساده سازد

در طراحی سایت اصفهان سلسله مراتب یک وب سایت به چگونگی ساختار بندی آن مربوط می باشد. اگر سایت شما در جلب توجه کاربران و مخاطبین مشکل دارد، می تواند به چگونگی سازماندهی شدن آن ارتباط یابد. باید کاربران خود را با صفحات بسیار زیادی که مملو از اطلاعات فراوان می باشد، روبرو سازید. حتی اگر جزء به جزء وجودتان به شما بگویند که داشتن محتواهای اغراق آمیز در طولانی مدت می تواند نتایج عالی را به همراه داشته باشد، مطمئن باشید که این اتفاق هرگز نمی افتد. بلکه باعث می شود تا میزان سئو و بهینه سازی و رتبه بندی سایت تان ضعیف و ضعیف تر شود. دوباره به طراحی سایت خود رجوع کنید و سلسله مراتب موجود در آن را دوباره سازمان دهی نمایید.

منو لطفاً!

یکی از رایج ترین عواملی که در سازماندهی یک وب سایت نقش اساسی دارد، منو است که به شما صفحات جستجویابی اصلی را نشان می دهد. این مورد یکی از عوامل مهم برای ساختار طراحی سایت تان می باشد و یکی از اولین مواردی است که کاربران زمانی که وارد سایت می‌شوند، مشاهده خواهند کرد، زیرا به آن ها هر چیزی که می‌خواهند بدانند را نشان می دهد.

NEIL PATEL، بنیان گذار KISSMETRICS، در این باره می نویسد: در حالی که منوهای کشویی و محو شونده ممکن است دارای زیبایی هایی باشد، اما آن ها واقعاً نمی ‌توانند مزیتی را به تنهایی برای شما فراهم کنند و زمانی که بحث سئو و بهینه سازی سایت می‌شود، این امر بیشتر حائز اهمیت می شود. او پیشنهاد می کند که " لینک های متنی در جای مناسب می تواند قدرتمندترین سئو و بهینه سازی سایت را به وجود بیاورد". فراموش نکنید که طراحی سایت شما می تواند هر دو مورد یعنی جستجویابی پیچیده و ساده را برای کاربران فراهم سازد.

 آب کم عمق به این معنا است که شما می توانید همه چیز را مشاهده نمایید.

آب کم عمق بهترین مکان برای یاد دادن و آموزش شنا برای کودکان است. به طور مشابه، جستجوی های کم عمق نیز می توانند به کاربران شما کمک کنند تا به راحتی در سایت تان جستجو کنند، مخصوصا اگر از قبل با وب سایت شما آشنایی نداشته باشند

 جستجویابی کم عمق یک تاکتیک بسیار عالی  برای استفاده در طراحی سایت ها می باشد، زیرا به این معنا است که کاربران مجبور نیستند بارها قبل از اینکه به اطلاعاتی که می خواهند دست یابند، کلیک کنند. اگر شما در وب سایت یک موسسه بازاریابی دیجیتالی به جستجو بپردازید، متوجه خواهید شد که جستجویابی آن ها کم عمق می باشد و در لایه‌های بسیار کمتری از سایت قرار دارند.

چرا؟ زیرا موسسه های بازاریابی دیجیتالی می دانند باید چه کاری انجام دهند. به عنوان مثال اگر شما سوالاتی در ارتباط با اینکه این موسسه چه کارهایی می تواند انجام دهد داشته باشید، جستجو در سایت را شروع می‌کنید، روی صفحه " خدمات" کلیک می نمایید و سپس روی بخش " خدمات مربوط به سئو و بهینه سازی سایت" کلیک می کنید و در نهایت به نتیجه دلخواه خود در کمتر از ۳ بار کلیک دست می یابید.

 
URL و جستجویابی

هدف اصلی در اینجا وجود ساختار سایت و URL قدرتمند می‌باشد، زیرا این ساختار و URL  قدرتمند می‌تواند رتبه‌بندی سئو و بهینه سازی سایت تان را بسیار افزایش دهد.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .




بازدید : 8
نویسنده : میترا محمدبیگی

خرید دوربیم مداربسته

لچنج ( Lechange ) برند معرفی شده توسط شرکت داهوا رسما از راه اندازی سری جدید محصولات دوربین مداربسته خود تحت عنوان Looc پرده برداری کرد. این سری از دوربین های بازدارنده از نوع بی سیم بوده و با استفاده از سنسور PIR و همچنین آژیر داخلی با قدرت صوتی ۱۱۰ دسی بل می توانند علاوه بر انجام وظیفه تصویر برداری به عنوان یک دزدگیر قدرتمند در فضاهای کوچک مانند خانه ، شرکت و مواردی شبیه به این نصب شده امنیت اعضا را تضمین کنند.

سری دوربین مداربسته  Looc علاوه بر قابلیت بازدارندگی با تصویر برداری به موقع از صحنه های حساس می تواند از بروز مشکلات امنیتی جلوگیری کند و به این وسیله کمک شایانی به افزایش ایمنی افراد و کسب و کارها داشته باشد. پشتیبانی از سنسور تشخیص افراد با حساسیت ۱۰ متر و آژیر قدرتمند باعث شده تا این دوربین بتواند هر گونه نفوذی را در هر شرایط نوری تشخیص داده و اطلاع رسانی نماید.

رزولوشن دو مگا پیکسل در کنار پشتیبانی از فرمت فشرده سازی H.265 این دوربین را یک انتخاب بسیار مناسب برای پوشش نیازهای مشتریان کرده است. علاوه بر این میکروفن داخلی در کنار بلند گوی تعبیه شده بر روی این دوربین مداربسته قابلیت برقرار کردن ارتباط صوتی دو طرفه با کیفیت مطلوب را برای کاربران فراهم می کند. آنتن وایرلس این دوربین قادر است تصاویر را با کیفیت مناسب و به دور از هر گونه افت تصویری انتقال دهد. همچنین تصویر برداری با استفاده از LED های دید در شب ( IR ) به دوربین کمک می کند حتی در شب نیز تصاویر مناسبی را ارائه نماید.

کاربران می توانند تصاویر دوربین مداربسته Looc را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنند و در صورت بروز هر مشکلی بصورت زنده محل تصویر برداری دوربین را تحت نظر داشته باشند. برای ضبط تصاویر این دوربین نیز دو سناریو وجود دارد ، کاربران می توانند تصاویر را بصورت مستقیم بر روی بستر ابر اطلاعاتی ( Cloud ) ضبط کنند یا تصاویر بر روی sd کارت تعبیه شده بر روی دوربین قابل ضبط می باشد. ( حداکثر حجم sd کارت معادل ۱۲۸ گیگا بایت می باشد ) ، شکل ظاهری زیبا در کنار وزن سبک این سری از دوربین های لچنج نیز از دیگر ویژگی های این سری از محصولات دوربین مدار بسته می باشد.




بازدید : 4
نویسنده : میترا محمدبیگی

طراحی سایت امروزی برای گوشی ها هوشمند به یک الزام تبدیل شده است . برای یک کسب وکار یکی از الزمات مهم ، داشتن وبسایت ریسپانسیو و واکنش گرا است . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

این موضوع به این معنا می باشد که شرکت ها بدون بهینه سازی وب سایت های شان برای گوشی ها همراه به طور اتوماتیک مضراتی را دریافت می نمایند، زیرا دنیای امروز دنیای رقابت ها می باشد. برای بیشتر تجارت های B2B و B2C، سئو و بهینه سازی وب سایت ها در گوشی های همراه دیگر یک گزینه اختیاری نمی باشد. متقاعد نشدید؟ به این موارد توجه کنید:
استفاده از جستجوهای گوشی همراه در دو سال گذشته حدود 500 درصد افزایش داشته است

- 82 درصد از خریداران گوشی همراه از جستجو استفاده می کنند تا بر تصمیمات خرید شان تاثیراتی بگذارد.
- موبایل ها اخیرا دارای سهم 72 درصدی از بازار مربوطه شده اند که انتظار می رود در سال های آینده نیز افزایش یابد.
- انتظار می رود که خرید کردن در گوشی های همراه، میزان تبلیغات، تجارت های الکترونیک و غیره در سال های آینده به 250 بیلیون دلار و حتی بیشتر نیز برسد.

این اطلاعات پیامی را منتقل می سازد که گوشی همراه یک بخش بسیار مهم در استراتژی های بازاریابی دیجیتالی شده است و ظهور گوشی های همراه و جستجوهای موجود در آن یک موتور اعتبار سنجی برای سئو و بهینه سازی سایت شده است. و حالا بیشتر از گذشته، بسیار واجب و ضروری است که طراحی سایت شما ریسپانسیو بوده و در ابزارهای همراه مطابقت یابد و از این رو بتواند تجربه کاربری ساده و بی نظیری را در تمامی ابزارها به کاربران خود ارائه دارد.

چگونه می توان به این امر دست یافت؟

برای طراحی سایت اصفهان سئو و بهینه سازی سایت یک عملکرد پیچیده می باشد که نیاز به یادگیری و تجربه کسب کردن برای اجرای کامل آن می باشد و سئو و بهینه سازی در گوشی های همراه نیز به طور یکسان به این مورد نیاز دارد. شما می توانید در هر صورت با پیروی کردن از این توصیه ها و پیشنهادات ساده، دست به کار شوید:

اطمینان حاصل کنید که صفحات ورودی وب سایت شما مطابق با نیازهای بازدیدکنندگان می باشد

- زمان بارگیری هر صفحه نباید بیش از 3 ثانیه به طول بی انجامد.
- تنها از محتواهایی استفاده کنید که در هر صفحه منطقی می باشد و برای کاربران درک آن آسان است.
- از کلمات کلیدی به طور موثری در صفحه وب استفاده نمایید. کاربران گوشی همراه با استفاده از این کلمات کلیدی، اطلاعات مورد نیاز خود را می یابند.

برای طراحی سایت اصفهان از پلاگین های رسانه اجتماعی در صفحات سایت استفاده کنید تا آن ها را در سیستم عامل های رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

با به کار بستن این توصیه ها، شما می توانید از استراتژی های سئو و بهینه سازی گوشی همراه استفاده کنید که به این ترتیب قادر خواهید بود حضور دیجیتالی خود را ارتقاء دهید.

در ارتباط با سئو و بهینه سازی در گوشی های همراه، موارد بسیاری وجود دارد. توصیه می شود به دنبال راهنمایی هایی در زمینه سئو و بهنیه سازی سایت و تیم بازاریابی دیجتالی باشید. اگر سوالاتی دارید و یا در ارتباط با به کارگیری فاکتورهای موجود در زمینه سئو و بهینه سازی در سایت های گوشی همراه شک و شبه دارید با ما تماس بگیرید و برای ما ایمیل بفرستید:

عصر گوشی های همراه آغاز شده است و استراتژی های گوشی همراه باید در مرکز توجه بازاریابی شرکت ها قرار بگیرد. با داشتن آگاهی های بیشتر، استفاده از استراتژی ها و برنامه عملکرد های تجارت تان می توانید بسیار ارتقاء یافته و رشد نمایید و می توانید به نتایج بسیار عالی دست یابید.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .




چرا دوربین مدار بسته IP بخریم ؟!
نوشته شده در شنبه 23 تير 1397
بازدید : 8
نویسنده : میترا محمدبیگی

استفاده از دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی روز به روز در حال افزایش است و کاربران به دلیل استفاده از مزایای بی شمار این سیستم ها همواره خواهان استفاده از محصولات جدید تر و پیشرفته تر هستند. با وجود افزایش و تکامل رزولوشن دوربین مدار بسته آنالوگ ، هنوز هم استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه هر روز در حال رشد است. در این قسمت از مجله ایران سکوریتی مزایای استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه در مقایسه با دوربین مدار بسته آنالوگ را برای شما خوانندگان گرامی مجله توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.
دسترسی به تصاویر دوربین مدار بسته تحت شبکه از راه دور

برای توضیح بهتر این موضوع توجه شما را به یک مثال ساده جلب می کنیم. فرض کنید تعداد ۱۶ دستگاه دوربین IP توسط یک سوئیچ POE روشن شده اند. این سوئیچ به یک NVR متصل است که در حال ضبط تصاویر این دوربین ها می باشد. کاربران در این مثال هم قادر خواهند بود از راه دور با متصل شدن به NVR تصاویر کلیه دوربین ها را مشاهده کنند و هم می توانند با اتصال به تک تک دوربین ها به طور مجزا تصویر دوربین مداربسته IP را در اختیار داشته باشند. این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رزولوشن بالا

یکی از مزایای دوربین مداربسته تحت شبکه تصویر برداری با رزولوشن بالا می باشد. بالاترین رزولوشن دوربین IP که توسط تولید کنندگان این حوزه عرضه شده است در حدود سی مگا پیکسل عنوان شده است. استفاده از استاندارد های رزولوشن مانند HD ، Full HD ، ۴K و مواردی شبیه به این امروزه بسیار مورد توجه مشتریان هستند.

البته باید مدنظرداشته باشید که با افزایش رزولوشن میزان پهنای باند تصویر و در نتیجه فضای ذخیره شده بر روی هارد دیسک دوربین افزایش می یابد در این حالت سیستم های IP از الگوریتم های فشرده سازی هوشمند استفاده می کنند همچنین امکان ارسال چند استریم مجزا توسط دوربین از دیگر راه حل های استفاده بهینه از پهنای باند در کنار افزایش کیفیت تصویر دوربین مداربسته می باشد.
کابل کشی کمتر

برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته IP به NVR تنها یک کابل شبکه کفایت می کند. این کابل شبکه هم انتقال تصویر را انجام می دهد و هم وظیفه تغذیه دوربین را بر عهده دارد. علاوه بر این موضوع می توان  تعداد زیادی از دوربین های تحت شبکه نزدیک هم ( شعاع یک صد متری ) را به یک سوئیچ متصل کرده و از سوئیچ یک کابل شبکه به NVR کابل کشی کرد ( در سیستم آنالوگ از هر دوربین دو کابل به DVR کشیده می شود یکی کابل تصویر و دیگری کابل تغذیه )
سیستم مستقل دسترسی به دوربین

در سیستم IP ، کاربر می تواند هم به NVR و هم به طور مستقیم به دوربین IP متصل شده و تصاویر را مشاهده کند در صورتی که در سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ تنها مشاهده تصاویر دوربین توسط DVR امکان پذیر می باشد.
امنیت بالاتر تصویر دوربین مدار بسته

دوربین تحت شبکه تصاویر را رمز گذاری کرده و بصورت دیجیتال ( صفر و یک ) بر روی کابل شبکه منتقل می کند در صورتی که این کد گذاری در سیستم آنالوگ درون DVR انجام می شود و لذا امنیت تصاویر می تواند دچار مشکل شود .




بازدید : 4
نویسنده : میترا محمدبیگی

با گرایشات مهم در تجارت الکترونیک بعد از طراحی سایت درواقع شامل نام، حرفه و حوزه فعالیت و تقریبا هر چیز دیگری که برای شروع تجارت الکترونیک خود نیاز دارید را انتخاب نموده اید. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

این واقعیت در ارتباط با شرایط شما نیز می باشد. مهارت ها و افراد بی شماری وجود دارند که سعی می کنند تا به بهترین نحو تلاش نمایند تا تجارت خود را پایدار بسازند، اما آن ها مواردی را در اختیار ندارند تا این امر را بر همگان آشکار نمایند. گاهی اوقات ممکن است بگویید که "این موضوع برای من صدق نمی کند. نقشه و برنامه ریزی من بسیار ساده و واضح می باشد". 

شاید همین طور باشد که شما می‌گویید، اما آیا فکر نمی‌کنید که حداقل برخی از تجارت های ورشکسته در زمینه تجارت های الکترونیک در سراسر دنیا چنین برنامه های واضح و ساده ای را در اختیار داشتند؟ دقیقا. در این مقاله برای شما گرایشی در صنعت تجارت الکترونیک وجود دارد که واقعا باید از آن ها پیروی کنید، مگر اینکه بخواهید با شکست مواجه شوید.

حضور وب سایت و تجارت خود را در گوشی های همراه تثبیت کنید.

 گوشی همراه! گوشی همراه! گوشی همراه. اگر کافی نیست باز هم تکرار می کنیم. گوشی همراه! چرا این همه تکرار می کنیم؟ خیلی ساده است. اگر شما حضور و تجارت خود را در گوشی های همراه در اختیار نداشته باشید، مانند این است که اصلا وجود ندارید. زمانی که می خواهید به دنبال آب و هوای منطقه ای باشید، چه کار می‌کنید؟ گوشی همراه خود را بیرون بیاورید.

زمانی که بخواهید کافی شاپی را نزدیک محلی که در آن قرار دارید بیابید، چه می کنید؟ دوباره همان کار را تکرار می‌کنید. به این موضوع نیز فکر نمایید که آیا می‌توانید ژاکت زیبایی که در سایت AMAZONE  یافت می شود را هنگامی که خارج از منزل هستید، بیابید؟ درست است. شما گوشی همراه خود را بیرون می آورید و به خرید آنلاین در یک سایت فروشگاهی می پردازید.

 انتظار می رود که در سال‌های آینده سهم گوشی همراه در معاملات تجارت های الکترونیک در سراسر دنیا به بالای ۷۰ درصد برسد  و شما نیز می‌خواهید درآمد تجارت تان جزوی از این آمار باشد. در اینجا چگونگی این امر را به شما نشان می‌دهیم: 

وب سایت و تجارت خود را برای خریداران و مشتریان گوشی همراه بهینه سازی کنید. شما می توانید مسیر ساده ای را در پیش بگیرید و یک وب سایتی را طراحی کنید که با گوشی های همراه مطابقت می یابد، اگرچه این حداقل چیزی است که بخواهید در تست و ارزیابی ایندکس شدن جستجو های گوگل موفق شوید و سئو و بهینه سازی سایت خود را ارتقاء دهید. یک راه حل بهتر این می باشد که تجربه کاربری سایت خود را افزایش دهید و طراحی سایت ریسپانسیوی را ارائه دهید که محتواهای خود را در هر ابزاری مجددا ساختاربندی می نماید. با موسسه و شرکت طراحی وب سایت یا برنامه نویسی وب در زمینه تجارت الکترونیک در ارتباط باشید و اجازه دهید همه چیز طبق اصول پیش رود .

تبلیغات در گوشی همراه خود را شروع کنید

می خواهید بدانید چه کسانی در این میان می توانند بیشترین مزیت ها را از آن خود نمایند؟ افرادی که بسیار روی گوشی‌های هوشمند همراه تأکید دارند  و تبلیغاتی را در ابزارهای همراه استارت می زنند. حدود ۸۰ درصد از کاربران اینترنت دارای گوشی همراه هوشمند می باشد و با توجه به اینکه استفاده از ابزارهای همراه هر ساله 58 درصد رشد می یابد، توجه نکردن به گوشی های همراه چیزی نیست که شما می‌خواهید به دست بیاورید. چرا در یک رسانه ای که توسط اکثریت افرادی در دنیا که مخاطب تجارت شما می باشند، مورد استفاده قرار می گیرد و ترجیح داده می‌شود، تبلیغات نمی پردازید؟

 ارائه خدمات به مشتریان تجارت خود را بهبود دهید

ارائه خدمات به مشتریان می تواند باعث موفقیت و حتی شکست تجارت شما شود. به همین سادگی. یک نظر نامتناسب و منفی مشتری می تواند شانس افزایش فروش و درآمد تجارت را به شدت کاهش دهد. به یک آتش سوزی فکر کنید. اگر در ابتدا شعله های آتش بسیار کم باشند، خیلی ترس و اضطراب را به وجود نمی آورد، اما اگر به آن توجهی نشود و رها شود،۶  ساعت بعد خبرگزاری تلویزیون این خبر آتش سوزی بزرگ و فاجعه آمیز مربوط به شما را گزارش می دهد. شما می توانید موارد بسیاری را برای جلوگیری از این امر انجام دهید. شما در تجارت و سایت خود نظرات منفی از برخی افراد کسب می کنید. ننشینید و نگاه نکنید.

به دنبال راه حلی در ذهن خود باشید. دست به کار شوید و سعی کنید بازدهی بالایی داشته باشید. دریابید که چه کارهایی می توانید برای تغییر ذهنیت آن ها انجام دهید و نظر آن ها را نسبت به خود بهبود دهید. در سناریوی دیگری، اگر شما نظرات مثبتی را در اختیار داشته باشید، باید همان روند را حفظ کنید. مرکز ارائه سرویس مشتریان اجازه نمی دهد که ایمیل ها و درخواست ها بدون جواب بماند. این امر تنها مشتریان شما را اذیت می نماید و باعث می شود که آن ها تجارت شما را نادیده بگیرند. اگر تجارت مشتری نداشته باشد، پس به چه دردی می خورد؟

 به رسانه‌های اجتماعی بپردازید

رسانه اجتماعی در زمینه تجارت الکترونیک یک اجبار می باشد. اگر شما یک فروشگاه یا مغازه چه به صورت فیزیکی یا الکترونیکی در اختیار نداشته باشید، چگونه با مشتریان خود در ارتباط می شوید؟ رسانه های اجتماعی پایه و اصول برای پرورش روابط و بهبود دادن به آن ها محسوب می‌شوند و بهترین مکان برای مکالمات دوطرفه بین شما و مشتریان تان به شمار می آید.

این مورد کمک می کند تا تجارت خود را به روش مشخصی تبلیغ نمایید، هم چنین می تواند به شما کمک کند تا ارائه خدمات به مشتریان خود را نیز ارتقا دهید. برای مثال به توییتر فکر کنید. این روزها افراد زیادی در حال استفاده از این سیستم عامل به عنوان کانال پشتیبانی از مشتریان می باشند تا ناامیدی ها و مشکلات خود را رفع کنند و به ستایش و تمجید برند های مورد علاقه خود بپردازند. تمام کاری که باید آن ها انجام دهند، ارسال توییتی در قسمت دایرکت مشتریان  و انتظار برای پاسخگویی به آن ها می باشد.

 
به استراتژی بازاریابی خود، ایمیل را بی افزایید

بیایید با یک ذهنیت شروع کنیم. بازاریابی ایمیلی بسیار ارزان است. آمارهایی برای شما وجود دارد که بتوانید به اهمیت این مورد بیشتر پی ببرید:

- ایمیل های معاملاتی و تجاری 8 برابر سایر ایمیل ها  باز شده و کلیک می شوند و می‌توانند ۶ برابر ایمیل‌های عادی درآمد تجارت ها را بی افزایند.
- ایمیل های شخصی سازی شده میزان افزایش کلیک روی آن ها را حدود ۱۴ درصد افزایش می دهد و میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان را به حدود ۱۰ درصد ارتقاء می دهد و در نهایت ۶ برابر ایمیل های دیگر، میزان معاملات را بیشتر می نماید.
 - بازاریابی ایمیلی به صورت میانگین دارای سود بازگشت از سرمایه 3800 درصدی می باشد.

 قرار دادن ایمیل در استراتژی بازاریابی تان می تواند به روش های متنوعی انجام شود. شما می توانید ایمیل های اتوماتیکی را برای پرداخت هایی که در سایت تان انجام می‌شود، ارسال کنید که همین امر افزایش احتمال خرید را بیشتر می کند. هم چنین می توانید خبرنامه های متداولی را برای مخاطبین ارسال کنید تا اطمینان حاصل نمایید که آن ها هم چنان مخاطبین شما خواهند ماند.

هر کاری که در طراحی سایت اصفهان می کنید فرقی ندارد، اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما واقعاً برای مشتریان منفعت دارد. در غیر این صورت شما فرصت طلایی را از دست می‌دهید و ایمیل تان به بخش SPAM  هدایت می‌شود.

یک برنامه ارجاعی را ارائه کنید

 برنامه های ارجاعی بسیار شگفت انگیز می باشند، زیرا آن ها می توانند یک مشتری خوشحال و خشنود را به دو، سپس به چهار، و سپس به هشت و x مشتری خوشحال و راضی تبدیل نمایند. برنامه های ارجاعی مانند یک میکروب و ویروس می باشد که به جای اینکه شما را مریض نماید، به بدن شما سود و منفعت نمی رساند. شما می توانید به طور مثال برای خرید بعدی مشتریان خود، ۲۰ درصد تخفیف در نظر بگیرید. تا زمانی که شما برای بازگشت مجدد مشتریان انگیزه هایی را به آن ها ارائه دارید، بیشتر می توانید مشتریان را همراه تجارت خود نگاه دارید.

روی تجربه کاربری تمرکز کنید

 تجربه کاربری در تجارت الکترونیک بسیار مهم و ضروری می باشد. ارائه سرویس به مشتریان می تواند باعث شکست یا موفقیت تجارت شما شود. مطمئنا شما نمی‌خواهید که مشتریان وارد وب سایت به نظر بسیار پیچیده و برای استفاده بسیار سخت، وارد شوند و بدون خرید کردن آن را ترک کنند. خیلی از این موارد مربوط به تجربه کاربری می باشد. اگر شما تجربه کاربری مشخص و بهتری را ارائه می دارید، جستجوی مشتریان را از زمان ورود به سایت تا پرداخت بسیار ساده و خشنود می سازید و به این ترتیب درآمد و فروش تجارت تان افزایش خواهد یافت.

  تجربه کاربری در عمل

در طراحی سایت اصفهان  بهبود دادن تجربه کاربری دقیقا چیزی است که CHESAPEAKE BAY CANDLE زمانی که در موسسه بازاریابی دیجیتالی فعالیت می کرد، انجام داد و وب سایت آن ها را با تمرکز بر تجربه کاربری تغییر داد. نه تنها آن ها به این ترتیب به انتظارات خود دست  یافتند، بلکه فروش تجارت الکترونیکی خود را افزایش دادند و میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان آن ها ظرف دو ماه اول بعد از راه اندازی وب سایت، به طرز چشمگیری ارتقاء یافت.

پرسشنامه ای را بعد از خرید مشتریان مهیا نمایید

بسیار اهیمت دارد که بعد از صحبت کردن درباره تجربه کاربری، به این مورد بپردازیم، زیرا این دو در کنار یکدیگر عمل می کنند. چه کسی بهتر از فردی که به تازگی پرداختی در وب سایت شما انجام داده است، می تواند به شما بگوید چگونه می توانید سرویس های تان را بهبود دهید؟ آن ها می توانند به شما هر آنچه که دوست دارند و دوست ندارند و حتی تغییراتی که فکر می کنند می توانند تعاملات و معاملات موجود در سایت تان را بهبود دهند، می گویند. شما می توانید انگیزه هایی را برای آن ها مهیا کنید و احتمال خریدهای آینده را با ارائه تخفیف‌های به آن ها افزایش دهید. به من اعتماد کنید، این مورد واقعاً کمک کننده است.

 عوامل دعوت به عمل را نیز فراهم نمایید

 عوامل دعوت به عمل مواردی از جمله دکمه ها، لینک های متنی و یا هر چیزی می باشند که باعث می شود کاربر در برخی از بخش های سایت با اهداف مشخصی کلیک نماید. عوامل دعوت به عمل مواردی را برجسته می سازند و تفاوت میان افرادی که به محصول نگاه می‌کنند یا خرید می نمایند و کسانی که به جستجو در فروشگاه اینترنتی آنلاین می پردازند و در خبرنامه شما اشتراک می یابند را مشخص می نمایند.

دکمه های رسانه اجتماعی می تواند باعث شود تا کاربران، شما و تجارت تان را در سیستم عامل های اجتماعی فالو کنند. دکمه های "اشتراک بیابید"  اطمینان حاصل می کند که شما حضور متداوم و پایداری را در صندوق ورودی ایمیل آن ها در اختیار دارید.

 تحویل به موقع سفارشات مشتریان وب سایت تجارت تان.

 این مورد در انتهای این لیست قرار گرفته است، اما چیزی از ارزش‌های آن کم نمی شود. "زمان" بسیار گرانبها است و مردم همه چیز را همان لحظه می خواهند، نه فردا یا یک روز دیگر، همین حالا. مثالی در این زمینه بهتر از AMAZON نمی باشد که سیستم ارائه سفارشاتی را برای مشتریان فراهم می‌کند که سفارشات شان را در عرض ۳۰ دقیقه و یا حتی کمتر با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین تحویل می گیرند. تحقیقات نشان داده است که 9 عدد از هر 10 مشتری می گویند که ارسال رایگان سفارشات اولین انگیزه آن ها برای خرید کردن آنلاین می باشد و ۶۹ درصد تحویل یک روزه و ۶۸ درصد به بازگشت کالا و دریافت هزینه پرداخت شده و تعویض سفارشات اهمیت می دهند.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .




بازدید : 3
نویسنده : میترا محمدبیگی

خرید دوربین مداربسته

استفاده از دوربین مداربسته هر روز در حال افزایش است. امروز دیگر کمتر مکان عمومی را می توانید پیدا کنید که هیچ دوربین مدار بسته ای در آن وجود نداشته باشد. همانگونه که در قسمت های قبلی مجله ایران سکوریتی توضیح داده ایم دوربین مدار بسته دارای انوع مختلفی می باشد که هر کدام بر اساس امکانات خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در این قسمت از مجله ایران سکوریتی شما خوانندگان گرامی را با دوربین مداربسته وای فای و مزایای آن آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

دوربین مداربسته وای فای چیست ؟

دوربین مدار بسته وای فای یا بی سیم  همانطور که از اسمش پیداست به دوربینی گفته می شود که بدون سیم نصب می شود و تصاویر دوربین توسط امواج به مرکز کنترل ضبط منتقل می شود. نصب و راه اندازی این سری از دوربین ها بخاطر عدم نیاز به کابل تصویر و تغذیه به سرعت انجام می شود. در ادامه شما را با برخی از مزایای سیستم مدار بسته بی سیم آشنا می کنیم.

 

مزایا دوربین مداربسته وای فای

بدون سیم ( Wireless )

نخستین و شاید مهمترین ویژگی این سیستم ها عدم نیاز به سیم و کابل اضافی می باشد. اصلا می توان اینگونه بیان کرد که بی سیم بودن تجهیزات مدار بسته مهمترین دلیلی است که کاربران به سراغ خرید این نوع از تجهیزات می روند. چرا که در نگاه اول همه مجرمین در صدد قطع برق و یا سیم این دوربین ها هستند ولی در سیستم بی سیم این امکان از آنها سلب می شود. همانگونه که گفته شد نصب این نوع دوربین ها آسان و ساده است و بسیاری از پیچیدگی های مربوط به کابل کشی ، داکت کشی و … را ندارد.

 

سیستم منعطف

به دلیل عدم نیاز سیستم مدار بسته وایرلس به سیم ، امکان نصب دوربین مداربسته در هر موقعیت و مکانی وجود دارد و این عدم محدودیت باعث افزایش انعطاف پذیری سیستم می شود. کاربران می توانند به راحتی بدون هیچ محدودیتی در فضاهای مورد نیاز ، دوربین نصب کنند. حتی امکان نصب دوربین مدار بسته مخفی نیز  برای آنها به سادگی فراهم خواهد بود.

 

سطح امنیتی بالا

دوربین مداربسته وایرلس به گونه ای طراحی و تولید شده تا تصاویر به راحتی از بستر بی سیم منتقل شود ، رعایت اصول امنیتی در این سیستم ها خیال کاربران را از بابت انتقال امن تصاویر این دوربین ها راحت می کند. سیستم رمز گذاری ویژه این دوربین ها امکان سو استفاده از تصاویر توسط افراد سودجو را به حداقل می رساند. همچنین برخی از مدل های دوربین بی سیم به صورتی طراحی شده اند که در صورت قطع ارتباط بین دوربین و NVR ، تصاویر را در خود ذخیره می کنند و حتی با قطع برق سیستم ، دوربین به عملکرد خود ادامه می دهد.

 

دسترسی آسان

دوربین مداربسته بی سیم به گونه ای عمل می کند که کاربران می توانند در هر لحظه و هر مکانی به تصاویر این دوربین ها دسترسی داشته باشند. آنها می توانند به راحتی هنگام مسافرت یا در محل کار خود و تنها با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود تصاویر دوربین مدار بسته را مشاهده کرده یا کنترل نمایند. این دسترسی آسان همواره برای کاربران با اهمیت بوده و آنها نسبت به انتخاب سیستم هایی با این مزیت راغب تر هستند.

 

نصب و راه اندازی ساده و آسان

نصب آسان و ساده دوربین مداربسته بی سیم یکی از مزیت های مهم این سری از دوربین ها به شمار می آید. این مهم باعث صرفه جویی در زمان نصب سیستم مدار بسته شده و حتی کاربران می توانند خودشان دوربین را در محل از پیش تعیین شده نصب کنند. در این صورت هزینه مربوط به نصب دوربین مدار بسته صرفه جویی خواهد شد. اینکه اپراتور به راحتی می تواند دوربین بی سیم را در محل دلخواه نصب کرده و با چند تنظیم ساده تصاویر را بر روی تلفن همراه هوشمند خود مشاهده کند می تواند رضایت کاربر را تا حدود زیادی تامین نماید.

 

سیستم مدار بسته قابل حمل

دوربین مدار بسته بی سیم به دلیل اینکه بسیاری از محدودیت های سیستم مدار بسته کابلی را ندارد به آسانی قابل حمل و جابجایی بوده و کاربران می توانند از این دوربین ها در مکان ها و زاویه های مختلفی استفاده کنند و با توجه به نیاز خود این تجهیزات را در فضای مورد نظر نصب نمایند. یکی از نقاط ضعف سیستم مدار بسته کابلی را می توان اینگونه بیان کرد، زمانی که یک دوربین مدار بسته کابلی نصب می شود، امکان جابجا کردن آن برای کاربر بسیار محدود می باشد اما مشتریان می توانند هر زمان به دلخواه خود محل دوربین را به راحتی تغییر داده و از آن برای پوشش نیازهای حفاظتی متعددی استفاده کنند.

 

مراقبت و نگهداری

یکی از دغدغه های مشتریان مراقبت و نگهداری سیستم دوربین مداربسته است. نگرانی بابت آسیب دیدن کابل ، داکت ، مسیر کابل کشی و مواردی شبیه به این همیشه توسط مشتریان حس می شود اما در سیستم مدار بسته بی سیم  هیچ کابل و کابل کشی وجود ندارد از این رو مشتریان دیگر نیاز به پرداخت بسیاری از هزینه های اضافی برای نگهداری از سیستم پسیو ( کابل و داکت و… ) را نخواهند داشت و علاوه بر آن دغدغه های نگهداری این تجهیزات نیز از بین می رود. به عنوان مثال در محیط های مرطوب و زمانی که با هوای نامناسب ، بارش باران و … روبرو هستید دیگر نیاز نیست تا نگران مشکلات ناشی از آسیب دیدن کابل های دوربین مداربسته باشید.

خرید دوربین مداربسته




بازدید : 3
نویسنده : میترا محمدبیگی

داشتن یک سبک راهنمای مناسب بعد از طراحی سایت  موردی است که تجارت شما برای این که هویت برند خود را پایدار نگه دارد، البته صرف نظر از اینکه چه کسی آن را ساخته است و یا در هر ابزار ارتباطی منسجم می باشد، نیاز دارد. در ادامه همراه طراحی سایت اصفهان باشید.

سبک راهنما ضرورتا سندی است که تمامی اطلاعات ضروری مورد نیاز برای ساخت هر گونه مدارک و دارایی برای تجارت تان به آن نیاز دارید؛ حال می تواند یک طراحی سایت باشد، یا گزارش، تبلیغات و غیره، در هر صورت داشتن این سند همه چیز را برای ساخته شدن سریع تر و راحت تر می سازد. اگر این امر بسیار ساده است، چرا همه تجارت ها از آن بهره نمی برند؟ بله، اگرچه آن ها زمانی که ساخته شدند، زندگی تان را با راحتی بیشتری همراه می سازند، اما ساختن این اسناد می تواند تلاش و زمان زیادی را بطلبد، چیزی که بیشتر تجارت ها این روزها با کمبود آن ها مواجه می باشند.

اگر درباره شخصی که همیشه زمان خود را صرف توضیح دادن به یک طراح در ارتباط با فضای دقیق و رنگ های مورد نیاز برای طراحی لوگو در هر سندی فکر کرده اید، و یا زمانی که افراد مختلفی در تیم شما وظیفه ساخت سندهایی را بر عهده دارند و یا طراحان بیشتری را به کار می گیرید، در هر صورت نیاز به زمان بیشتری برای توضیح دادن همه چیز دارید.

دیگر دلیل مهم این است که در طول سال ها، لوگوی برند شما ممکن است متحمل تغییری شود یا شاید شما بخواهید طراحی لوگو تان را به‌روزرسانی کنید، به این ترتیب باید به اسناد موجود و صادر شده رجوع کنید. یک سبک راهنمای به روز رسانی شده می تواند دایره المعارف و یا کتاب های مرجعی باشد که هر کسی برای یافتن پاسخ برای تغییراتی در فونت، لوگو و دیگر عوامل ضروری به آن ها روی می آورد.

برای ساخت یک سبک راهنما برای تجارت خودتان، این را بدانید که تلاش های بسیار زیادی لازم است، اما در دراز مدت متوجه خواهید شد  که این همه صرف تلاش و زمان ارزشش را دارد. در این مقاله موارد ضروری برای ساخت سبک راهنما وجود دارد:

 
 اندازه و موقعیت قرارگیری لوگو درهویت برند طراحی سایت  

لوگو شما معمولا مهم ترین عامل هویت تجارت تان محسوب می شود و شما می خواهید آن را در هر جایی که نمایان می شود پایدار و منسجم بسازید. راهنمایی ها و دستورالعمل های شما برای یک طراحی لوگو باید دقیقا چگونگی این که به نظر می‌رسد را در بر داشته باشد و هم چنین باید این موضوع را مشخص کند که آیا در بخش های مختلف تجاری، متفاوت می باشد یا خیر. برای مثال، EX در لوگو FEDEX  دارای رنگ های مختلفی برای سرویس ها، قسمت های حقوقی تجارت و دیگر بخش‌های شرکت می باشد. هم چنین به یاد داشته باشید تا به طور واضحی اظهار نمایید که در طراحی و ساخت لوگو چه کارهایی نباید انجام شود.

فونت ها:

یک فونت منسجم و پایدار برای تمامی اسنادی که به صورت آنلاین و آفلاین منتشر می‌شود، نیاز می باشد- این امر باعث می‌شود تا شما حرفه‌ای به نظر برسید. در راهنمایی ها و دستورالعمل های تان، شما باید درباره  نوع و اندازه فونت صحبت کنید- درباره هر یک از آن ها بر اساس جایی که مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال برای تیترها و یا کپشن های تصویر، باید تصمیم گیری شود. فاصله بین خطوط و فاصله از حاشیه های صفحه باید هم چنین مشخص شود. معین کنید که چه فونت ها و کاراکترهایی در یک گروه نباید با هم به کار روند.

پالت رنگ:

استفاده از رنگ ها باید تا جایی که امکان دارد به طور دقیق مشخص شود. می توانید از HEX CODES ،CMYK و PANTONE COLOR برای موارد چاپی و پرینتی خود به کار بگیرید- هر چیزی که انتخاب می کنید تا به آن پیش روید، اشکالی ندارد، تنها اطمینان حاصل کنید که آن ها ابJدا در چاپ و پرینت تست و بررسی می شوند. بسیار اهمیت دارد تا از تفاوت های میان مواردی که در دنیای آنلاین وجود دارد و آن چه که به صورت چاپی نمایان می شود، جلوگیری به عمل آورید.

آیکون گرافی و دیگر موارد بصری در هویت برند طراحی سایت اصفهان 

آیکون می‌تواند به پایداری برند شما در میان رقیبان بسیار کمک کند. مشخصاتی را برای این امر در راهنمایی ها و دستورالعمل های خود قرار دهید، از این رو آن ها به گونه ای مناسب در تمامی اسناد به کار می روند. شما می‌توانید تغییراتی را که ممکن است در رنگ و یا فیلتر هایی برای عوامل مختلف بر اساس اهداف مختلفی وجود داشته باشد را نیز بیان نمایید، مانند الگوی در یک گزارش در برابر الگوی در داخل یک پاکت. قرار دادن تصویر مورد نظر در راهنمایی و دستور العمل های تان نیز می تواند هوشمندانه به نظر برسد.

دستورالعمل های نوشتن متن هویت برند طراحی سایت  

اگرچه شاید خیلی با اهمیت به نظر نرسد، اما داشتن یک حالت پایدار و منسجم در تمامی ارتباطات تجاری تان باعث می شود تا حرفه ای و متخصص به نظر بیاید. شما می توانید این مورد را در راهنمایی ها و دستورالعمل های تان نیز مشخص نمایید و هم چنین ذکر کنید که چگونه یک متن نباید نوشته شود. سپس بار دیگر اگر شما دموگرافیک ها و یا انواع مختلف مخاطبین را برای تجارت خود در نظر دارید، باید  دستورالعمل هایی را برای حالت هر دموگرافیک و یا گروه خاصی از مخاطبین تان مشخص کنید.

سبک عکس/ طراحی تصویر هویت برند طراحی سایت  

تصاویر و عکس ها همیشه عوامل بصری برندتان محسوب می شوند و مشخص می‌کنند که به چه دلیل تجارت شما وجود دارد. مردم برندهایی را توسط  تصاویری که وجود دارد شناسایی می کنند و قرار دادن این مورد و دستورالعمل های تان می توانند زمانی که با عکس های زیادی کار می کنید، در زمان شما صرفه جویی نمایند. در هر صورت، ممکن است ایده خوبی باشد که عوامل بصری را به دستورالعمل ها و راهنمایی های خود بی افزاید. به یاد داشته باشید که عکاسان بهتر می‌تواند آنچه که شما سعی دارید را توضیح دهید را برای شما به وجود بیاورند و مهیا نمایند.

 
عوامل مخصوص وب سایت ها هویت برند طراحی سایت  

این روزها، داشتن برند آنلاین به یک روش و یا روش‌های دیگری بسیار اهمیت دارد. طراحی سایت شما باید برندتان را در کنار هر چیز دیگری که شما ممکن است به صورت آنلاین و یا آفلاین به وجود آورید  منعکس سازند. اگر چه عواملی مانند فونت، رنگ و یا فاصله بین خطوط می توانند به راحتی از موارد چاپی و پرینت به دنیای آنلاین تغییر یابند، اما موارد دیگری وجود دارد که شما باید در طراحی سایت خود به آن ها فکر کنید، مانند چگونه یک صفحه باید اجرا و یا در ارتباط با صفحه دیگری باشد، تب ها و جستجویابی ها نیز باید در راهنمایی ها و دستورالعمل های شما وجود داشته باشند.

دیگر عواملی که باید ملاحظه نمایید

- دستورالعمل ها و راهنمایی های تان را بلافاصله پس از هر تغییری که ممکن است در طراحی لوگو و یا دیگر عوامل مربوط به تجارت تان رخ دهد، بروز رسانی کنید.
- هر چیزی در ارتباط با برندتان  می تواند مانند تاریخچه و یا دیدگاه در این دستورالعمل ها وجود داشته باشد.
- انواع پست هایی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و یا مواردی که در این زمینه نباید منتشر شوند نیز باید ذکر شود.
- دستور عمل هایی برای بروشورها و کارت های ویزیت نیز نباید فراموش شود.
- نمونه هر عاملی باید به عنوان عوامل بصری موجود در راهنمایی ها و دستورالعمل ها وجود داشته باشد.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .




نوشته شده در یک شنبه 17 تير 1397
بازدید : 4
نویسنده : میترا محمدبیگی

تکنولوژی های جدید برای خرید دوربین مداربسته

‏‎ HD-‎SDI , HD-CVI , HD-TVI , HD-AHD

HDSDI چیست؟

HD-SDI مخفف عبارت High-Definition Serial Digital Interface می باشد. این اصطلاح جهت تعریف استاندارد انتقال تصاویر HD با نام SMPTE 292M به کار می رود.

به طور خلاصه، HD-SDI یک استاندارد برای انتقال غیر فشرده تصاویر HD در فواصل کوتاه است. در فواصل بیشتر از فیبر نوری می توان استفاده کرد. دوربین های HD-SDI تصاویر را به رزولوشن HD تصویر برداری و از طریق کابل کواکسیال ارسال می نماید. البته این نکته حائز اهمیت است که باید از کارت ها یا رکوردهایی استفاده کرد که قابلیت ضبط تصاویر به صورت HD را دارا باشد.

کیفیت تصویر در این دوربین ها مانند دوربین های تحت شبکه بوده با این تفاوت که خروجی تصویر بصورت آنالوگ میباشد. یعنی نیاز به تغییر سیم کشی قدیمی در صورت بروز رسانی سیستم نخواهد بود. دستگاههای مورد استفاده در این سیستم با دستگاههای معمول موجود در بازار متفاوت میباشد, یعنی در صورتی که شما از دوربینی با کیفیت 720P استفاده میکنید, نمیتوانید آن را به دستگته DVR معمولی با کیفیت D1,CIF متصل نمایید. حتی این دوربین را نمیتوانید مستقیما به تلویزیون وصل و تصویر را مشاهده نمایید، لذا برای این کار باید دستگاهی با قابلیت نمایش تصویر 720P تهیه نمائید.

مزایا :

عدم نیاز به تغییر بستر سیستم قدیمی

هزینه راه اندازی نسبتا پایین نسبت به دوربین های تحت شبکه

کیفیت تصویر بالا همانند دوربین های تحت شبکه

معایب

مهمترین ایرادی که به این فناوری وارد است، عدم امکان ارسال تصاویر توسط کابل در فواصل طولانی است، بطوریکه به گفته سازندگان تا ۲۰۰ متر و در واقعیت تنها تا ۱۰۰ متر می‌توان تصاویر را منتقل نمود و برای فواصل طولانی تر، استفاده از تقویت کننده‌های متعدد، اجتناب ناپذیر است.

HD-CVI چیست؟

High Definition Composite Video Interface

در حال حاضر برخی ازشرکت ها برای پوششش دهی نواقصی که در دوربین HD مداربستهوجود داشت دوربین مداربسته آنالوگ جدیدی باعنوان HDCVI را معرفی کرده اند ازجمله مشخصه های دوربین مداربسته HDCVI در ارتقاء فاصله انتقال اطلاعات آن بر روی کابل کواکسیال دوربین مداربسته آنالوگ است . در دوربین مداربسته HDCVI مسافت انتقال اطلاعات از 100 به 500 متر افزایش یافته است و نکته قابل توجه دیگر دوربین مداربسته HDCVI ٬ ارسال صدا و تصویر از روی یک رشته کابل مشترک کواکسیال میباشد.

دوربین مداربسته HDCVI نویز پذیر بسیار پایین داشته و فرکانس مورد استفاده آن نیز پایین بوده و فشرده سازی درآن صورت نمیگیرد . باتوجه به مواردی که ذکر شد می توان نتیجه گرفت که تصاویر ارسالی آن ناواضح و بدون پرش بوده و نویز پذیری آن از دوربین مداربستهHD_SDO پایین تر است . باوجود امکانات بالایی که دوربین مداربسته HDCVI نسبت به دوربین مداربسته HD_SDI دارد ولی بدون مشکل نیست ازجمله مشکلات دوربین آنالوگ ساختار مداربسته بودن و نیاز به سیم کشی بسته ,هزینه بالا و وضوح تصویر و رزولوشن پایین و نداشتن امکانات پردازش تصویری پایین است . دوربین مداربسته HD_SDI برای انتقال مسافت بیش از 100 متر نیازبه تقویت کننده دارد که باعث افزایش هزینه می شود .

HD-TVI چیست؟

HDTVI مخفف عبارت High Definition Transport Video Interface می باشد. این تکنولوژی توسط شرکت Techpoint توسعه یافته و chipset آن به چند تولید کننده بزرگ چین از قبیل HIKVISION فروخته شده است. تکنولوژی TVI قادر است سیگنالهای دیجیتال را به آنالوگ تبدیل کند و باعث افزابش مسافت ارسال و کاهش هزینه می شود. با استفاده از تکنولوژی HDTVI می توان سیگنال ویدئوی HD(720P , 1080P) ، سیگنال صدا و سیگنال دیجیتال را روی کابل کواکسیال تا مسافت 500 متر انتقال داد.

انتقال تصاویر در HDTVI تنها تا ۳۰۰ متر میسر است، درحالیکه در AHD و HDCVI می‌توان تا ۵۰۰ متر تصاویر را منتقل نمود البته هایک ویژن، نسخه ارتقا یافته HDTVI را با قابلیت انتقال تا ۵۰۰ متر بانام Turbo HD عرضه کرده.

AHD چیست؟

AHD مخفف Analog High Definition است که نسل جدید سیستم های مداربسته می باشد دارای ویژگی هایی در دسته دوربین های با کیفیت HD است که آن را از بقیه محصولات متمایز می کند

دوربین مداربسته AHD بر خلاف HD-SDI و HD-CVI و IP که محدودیت سیم کشی دارند و نمی توان بیشتر از 100 متر سیم کشی کرد با این سیستم (AHD) می توان تا 500 متر بدون افت کیفیت تصاویر را بصورت 720P و960P با 30 فریم بدون تاخیر و کدگذاری تماشا کرد. از دیگر برتری های دوربین و دی وی ار AHD می توان به هزینه بسیار پایین آن نسبت به دوربین های IP و HD-SDI و HD-CVI اشاره کرد که نصب راحت و از امنیت بالایی برخوردارند.

سنسور دوربین مداربسته AHD امکان سوییچ کردن دستی از حالت HD به آنالوگ CVBS را دارد و براحتی می‌توان دوربین را به حالت فیلمبرداری با رزولوشن ۷۰۰TVLine سوییچ کرد و به DVR معمولی ۹۶۰H متصل نمود. دی وی آر AHD نیز امکان اتصال و دریافت تصاویر AHD, آنالوگ و IP (آنویف ساپورت) را بطور همزمان دارا می‌باشد.

از آنجایی که تصاویر بصورت خام و بدون کوچکترین تغییر و فشرده سازی برداشت و ارسال می‌شوند، شاهد کیفیت بالایی خواهید بود، حتی با استفاده از کابل‌های نامرغوب و کانکتور BNC معمولی . از دیگر محاسن AHD عدم تاخیر در دریافت تصاویر است، بشکلی که می‌توان فاصله برداشت و دریافت تصاویر را تقریبا صفر دانست.




بازدید : 4
نویسنده : میترا محمدبیگی

برندسازی یکی از مهم ترین موارد برای هر کسب وکار و هرصنعتی به شمار میرود. چراکه با برندسازی میتوان به اهداف خود بهتر رسید و مشتریان بیشتر وبهتر با خدمات آشنا میشوند. اما به راستی دبرند چیست؟ آیا شما نیاز به یک برند برای تجارت کوچک خود دارید؟ در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

Mary van de wiel از NY BRAND LAB می‌گوید زمانی که بحث برندسازی برای تجارت های کوچک می باشد، این مورد بسیار عالی است.
"اگر شما در زمینه تجارت کردن با مشتریان علاقه دارید، مطمئنا برندی را می‌خواهید، زیرا بدون آن شما هویت مشخصی برای تجارت خود در اختیار ندارید و همچنین نمی توانید حضور خود را اثبات و اهداف خود را جامه عمل بپوشانید."

برندسازی بعد از طراحی سایت چیست؟
برندسازی در ساده‌ترین حالت " انتخاب یک اسم، سمبل و یا طراحی از عملکرد بازاریابی است که یک محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز ساخته و مشخص می نماید"
بنابراین برندسازی چیست؟ شما را از سایر رقیبان تان متمایز می سازد. برندسازی چگونگی این است که شما می خواهید مخاطبین و یا افراد دیگری، شرکت تان را ببینند. برندسازی چیزی است که مخاطبین شما می توانند از سرویس ها و محصولات شما انتظار داشته باشند.
برند سازی و یا طراحی برند، یک موضوع شفاف و واضح نمی باشد- تمامی نشریات و صدها کتاب درباره این موضوع نوشته اند، در هر صورت به صورت خلاصه شما باید یک برند را به عنوان یک سازمان، سرویس و یا محصول آن همراه خصوصیتی توضیح دهید که توسط درک مخاطبین این تجارت شکل گرفته است. توجه داشته باشید، این مورد را نیز باید اشاره کرد که طراحان نمی توانند یک برند را بسازند- این تنها مخاطبین هستند که در شکل گیری یک برند موثر هستند. یک طراح تنها پایه های ساخت و طراحی برند را شکل می دهد.
خیلی از مردم اعتقاد دارند که یک برند شامل عوامل اندکی است- رنگ، فونت، لوگو، شعار و شاید اندکی هم موسیقی. در واقع، مفهوم برند خیلی پیچیده تر از این موضوع می باشد. شاید شما به یک برند، "تصویر شرکت و تجارت" بگویید.


چگونه یک برند را بعد از  طراحی سایت اصفهان می سازید.
 برند خود را مشخص کنید.
 قبل از اینکه برندی را برای خود بسازید، شما ابتدا باید آن را برای خود مشخص نمایید. به طور واضحی مواردی که در ادامه وجود دارد را برای تجارت خود آشکار نمایید و سپس روی ساخت برند تمرکز کنید:

- شعار عملکردی شرکت.
- خصوصیت های شرکت تان.
- خصوصیت هایی که شما تمایل دارید که شرکت تان در اختیار داشته باشد.
- مخاطبین مورد هدف ما چه کسانی هستند؟
- اهداف شرکت ما چه چیزهایی می باشند؟
- لوگو و ترکیب رنگی را بسازید.

 رنگ:

 بیایید ابتدا برای طراحی سایت اصفهان درباره ترکیبات رنگی صحبت کنیم. اگرچه ممکن است این مورد تصمیم گیری بسیار مهمی برای برندتان محسوب نشود، اما اجازه دهید تا مطمئن شوم که شما این را به خوبی می دانید و از آن آگاهی دارید. چرا؟ ذهن انسان به شدت به موارد بصری واکنش نشان می دهد و همه ما این موضوع را می‌دانیم. در هر صورت رنگ ها نقش بسیار اساسی را در این واکنش برعهده دارند که شما ممکن است یا ممکن نیست با آن ها آشنایی داشته باشید.

 هر رنگی می تواند به طور متفاوتی بر برند تاثیر بگذارد، زیرا پیام ها و نشانه های مختلف بسیاری درون هر رنگی نهفته است. حالت، سایه و تن رنگ بر برند شما نیز تاثیر می گذارد.

پیام هایی که هر رنگ در بر دارند:

- صورتی: زنانه، عشق، آرامش
- قرمز: قدرت، احساسات
- نارنجی: سلامتی، انرژی، گرما، هیجان
- سبز: طبیعت، آرامش بخش، پول
- آبی: صلح، وفاداری، اعتماد، شفافیت.
- بنفش: خلاقیت، جادویی، اصیل
- سفید: خلوص، شفافیت، سادگی
- مشکی:  قدرت، مرموز
- قهوه ای: مردانه، فضای بیرون، روستایی

لوگو

شما نیاز دارید زمانی را  صرف ساخت لوگوی خود کنید، که در این زمینه می توانید از طراح لوگوی حرفه ای کمک بگیرید. لوگوی شرکت شما بخش ضروری در ساخت یک برند تاثیرگذار می باشد. به لوگو به عنوان هویت شرکت نگاه کنید. لوگو شما چیزی است که مخاطبین یاد می گیرند توسط آن با شما در ارتباط باشند و محصولات سرویس های تان را به یاد بیاورند.

 زمانی که لوگوی تان را می سازید، بسیار به آن در دراز مدت فکر کنید. سوال خوبی که می‌توانید در اینجا از خود بپرسید به این ترتیب است: "دوست دارم که چه لوگویی در طول ۱۰ سال نمایانگر شرکت من باشد؟"

شما هم چنین باید مشخص کنید چگونه می خواهید از لوگوی خود استفاده نمایید. در نظر دارید تا لوگو را در دنیای آنلاین مورد استفاده قرار دهید یا در بیلبوردها، ایستگاه ها، لوازم نقلیه، و کارتون های سنتی و غیره؟ شما می‌خواهید لوگوتان با هر کدام از این موارد و هر روشی که شما برنامه ریزی می کنید تا از آن استفاده نمایید، مطابقت داشته باشد.

شعاری را برای تجارت خود مهیا کنید

شعار برند چیست؟ ساده است اما یک شعار،  عبارت منحصر به فردی است که نام شما و برندتان را با هم پیوند می زند.

ساخت شعار بسیار سخت تر از آن است که برخی فکر می کنند.  سعی کنید خیلی روی ساخت یک تگ لاین تمام و کمال تمرکز نکنید که بسیار استرس بگیرید، به این ترتیب نمی توانید به خوبی فکر کنید و از پروسه ساخت برند خود لذت ببرید.

 در عوض این کار را انجام دهید:  به جای این که روی این موضوع تمرکز کنید که برند شما چه محصولات و سرویس هایی را ارائه می دارد، روی مزیت ها محصولات و سرویس های تان تمرکز کنید. این چیزی است که شعار برندتان برای مخاطبین و کاربران می گوید.

 برند خود را بعد از طراحی سایت یکپارچه سازید

حالا برند شما برای یکپارچه شدن با هر بخش از شرکت تان آمادگی دارد. تجارت های کوچک در این زمینه بسیار شرایط خوبی دارند، زیرا کارمندان اندکی فرصت تبدیل شدن به مخاطبین شخصی تر برند را در بر دارند.

با آموزش مناسب به پرسنل خود می تواند این اطمینان را به وجود آورید که هر کسی نسبت به برندتان در یک رده قرار دارد. چرا این موضوع اهمیت دارد؟ من استفاده از تجارت خدماتی و نظافتی را به عنوان مثال بیان می کنم. اگر تجارت مورد نظر سعی داشته باشد تا برند خود را حرفه ای و تمیز نشان دهد، سپس یک کارمندی که لباس های کثیف و نامتناسبی را بر تن دارد می تواند مخاطبین تان را سردرگم سازد. آموزش متناسب کارمندان تان به جلوگیری از این اتفاقات بسیار کمک می کند.

 پایدار و معتبر باشید

در نهایت، این مورد از همه مهم تر است. باید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی در ارتباط با شرکت تان مطابق و هماهنگ با برندی می باشد که می سازید. یک برند سردرگم کننده می تواند افراد را به جای جذب کردن از خود دور سازد.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .




پورت ESATA در دوربین مدار بسته چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 13 تير 1397
بازدید : 4
نویسنده : میترا محمدبیگی

خرید دوربین مداربسته

دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مدار بسته مانند DVR و NVR دارای پورت های متفاوتی هستند. به منظور انتقال و استخراج اطلاعات از این دستگاه ها پورت های مختلفی بر روی آنها تعبیه شده است. از انواع آنها می توان به پورت های SATA و ESATA اشاره نمود که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.


به زبان ساده از لحاظ کاربردی این درگاه ها به منزله پورت های موجود بر روی مادر بورد های معمولی کامپیوتر ها هستند که برای سهولت استفاده از دستگاه های جانبی مانند انواع هارد (غیر اکسترنال) مورد استفاده قرار میگیرند .

به منظور ذخیره اطلاعات بر روی هارد های نصب شده در دستگاه های ضبط DVR و NVR، از درگاه های SATA و ESATA استفاده می شود. سرعت ذخیره سازی داده ها از طرق این پورت ها، بسیار بالاست.
تفاوت SATA و ESATA
SATA مخفف عبارت (Serial Advanced Technology Attachment)به معنای تکنولوژی ارتباطی پیشرفته است. از این تکنولوژی به منظور انتقال داده ها از مادربرد به درایو ها و یا هارد دیسک ها استفاده می گردد.
ESATA (external SATA) در واقع همان تکنولوژی SATA است با این تفاوت که در آن انتقال اطلاعات بر روی هارد دیسک های اکسترنال انجام می گردد. در تکنولوژی ESATA به دلیل آنکه اطلاعات کد گذاری و ترجمه نمی گردند، سرعت ذخیره اطلاعات در آنها بسیار بالاتر و نسبت به USB 2 سریع تر است.
در پایان در هنگام تصمیم برای انتخاب و استفاده از هر کدام از این پورت های ارتباطی باید به دو نکته توجه نمایید:

    ابتدا باید توجه داشته باشید که هر دو پورت SATA و ESATA تنها وظیفه ی انتقال اطلاعات را بر عهده دارند و به هیچ عنوان تامین کننده ی برق درایورها نیستند.
    نکته دیگر اینکه هارد های اکسترنال خارجی External و یا ESATA برای ضبط تصاویر دوربین مدار بسته مناسب نیستند و تنها می توان از آنها برای پشتیبان گیری استفاده نمود.
خرید دوربین مداربسته



روش های طراحی سایت
نوشته شده در چهار شنبه 13 تير 1397
بازدید : 4
نویسنده : میترا محمدبیگی

روش های مختلف طراحی سایت

شرکتهای مختلفی در ایران در زمینه طراحی سایت و ساخت سایت فعال هستند. این شرکت ها در ازای خدمات خود قیمتهای متنوعی را اعلام میکنند و این در اکثر اوقات باعث سردرگمی افرادی میشود که به دنبال طراحی سایت اصفهان هستند.

عموما طراحی سایت از طریق شرکتها به دو شکل کلی انجام میگردد.
روش اول : استفاده از کدنویسی های اختصاصی شرکت ها که این روش دارای معایب و محاسن زیر میباشد

1- هزینه بر بودن این طراحی ها چرا که میبایست از صفر توسط شرکتها پیاده سازی شوند و عموما کلیه ماژولها و ابزارهای استفاده شده در آنها به دلیل طراحی اولیه دارای هزینه زیادی هستند.

2- وابسته بودن همیشگی مشتری به شرکت طراحی سایت که میتواند در آینده مشکلات زیادی را برای طرفین ایجاد کند

3- برای طراحی وب سایت های اختصاصی که نیازمند ابزارهای خاص و سفارشی از طرف یک شرکت میباشد استفاده از کدنویسی های اختصاصی بهتر بوده و ابتکار عمل بیشتری به گروه طراحی میدهد.

4- عموما سرعت لود این گروه از وب سایتها به دلیل نداشتن کدهای اضافه خوب است.

5- عدم رعایت اصول سئو موتورهای جستجو در اکثر cms های دست ساز بومی
روش دوم : استفاده از cms های آماده که توسط گروه ها و یا کمپانی های خارجی طراحی گردیده و به صورت اپن سورس و رایگان در دسترس عموم قرار میگیرد.

این روش نیز مانند روش قبلی دارای معایب و مزایایی میباشد که ما این موارد را در نمونه های مختلف طراحی سایت در اصفهان آزموده ایم که در زیر به آن اشاره شده است.

1- هزینه های طراحی و پشتیبانی این گونه وب سایتها برای شرکتهای طراحی سایت اصفهان پایین تر بوده و بالطبع هزینه کمتری برای مشتری خواهد داشت.همچنین ابزارها و ماژولهای بسیاری در این نوع سیستمها به صورت رایگان و تست شده در اینترنت وجود دارد که هزینه پروژه و مدت زمان اجرای آن را به شدت کاهش میدهد.

2- عدم وابستگی کمپانی ها به شرکتهای طراحی سایت به دلیل اپن سورس بودن کدها به صورتی که پس از مدتی حتی مشتری میتواند با استخدام گروهی در داخل سازمان خود کار پشتیبانی و ارتقا سایت را انجام دهد که در درازمدت میتواند هزینه ها را به شدت کاهش داده و همچنین ابتکار عمل بیشتری را برای مشتری فراهم آورد.

3- پیاده سازی سایت های سفارشی در این روش دارای دشواری هایی خواهد بود چرا که cms های آماده یک سری محدودیت هایی را برای شرکتهای طراحی سایت اصفهان ایجاد خواهند کرد.

4- عموما سرعت لود این گونه وب سایتها در حد متوسط میباشد که البته با تنظیمات خاصی که توسط طراحان سایت انجام میگیرید این مشکل قابل رفع خواهد بود.

5- رعایت اصول سئو در اکثر cms های آماده به دلیل همکاری همگانی و خرد جمعی کاربران اینترنتی از سراسر دنیا جهت رشد و توسعه این سیستمها .
نتیجه گیری نهایی:

شرکت ما یکی از شرکتهای طراحی سایت در اصفهان میباشد که به تازگی بحث طراحی سایت در قم را نیز شروع کرده ایم.

با توجه به تجربه چندین ساله ما در زمینه طراحی سایت و همچنین طراحی سایتهای متعدد با موضوعات متفاوت به اکثر دوستانی که در پی ساخت سایت برای موسسه خود هستند توصیه میکنیم که یک شرکت طراحی سایت معتبر که دارای نمونه کارهای متعدد در زمینه های مختلف میباشد را انتخاب کرده و پس از حصول اطمینان از انتخاب خود صرفا نیازهایشان را برای آن شرکت بازگو کرده و انتخاب نحوه اجرا را برعهده آن شرکت بگذارند چرا که اگر شرکت طراحی سایت درست انتخاب شود تجربه خوب آنها در انجام کارهای متفاوت میتواند بهترین ابزار را برای شما انتخاب کند.

به عنوان نکته آخر یکی از مواردی که به تازگی ما در سرچهای کاربران متعدد در اصفهان مشاهده میکنیم عبارت طراحی سایت ارزان در اصفهان میباشد.توصیه ما به همه دوستان این است که به جای پیدا کردن ارزانترین قیمتها به دنبال منطقی ترین و منصفانه ترین قیمتها باشند.




محتوای سایت
نوشته شده در سه شنبه 12 تير 1397
بازدید : 4
نویسنده : میترا محمدبیگی

یک بخش مهم در طراحی سایت و راه اندازی سایت، انتخاب و تولید محتوا برای سایت است.
هرچه شما به زیبایی ظاهری سایت اهمیت بدهید ولی از نظر محتوا ضعیف باشید، در عمل شکست میخورید. چون این محتوای سایت است که باعث جذب کاربر به سمت شما میشود و همین کاربرها به خریداران و مشتریان شما تبدیل میشوند.

با یک جست و جوی ساده در موضوعات مورد تخصص خودتان میتوانید صدها ایده جدید برای تولید محتوا پیدا کنید و یک مقاله مفید بنویسید.

فراموش نکنید که موفقیت در اینترنت بدون زحمت بدست نخواهد آمد. پس باید زمان بگذارید و برای سایت خود مقاله، عکس، فیلم تولید کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی هم گسترش دهید.

در طراحی سایت اصفهان استفاده از پتانسیل بالای شبکه های اجتماعی به شما کمک میکند به صورت رایگان کالا و خدمات خود را به میلیونها کاربر از سراسر جهان معرفی کنید و البته اشتباهات رایج در شبکه های اجتماعی را انجام ندهید.

هرگز سعی نکنید مطالب دیگران را در سایت خود کپی کنید. این کار هیچ منفعتی برای سایت شما در طراحی سایت نخواهد داشت.

مطالبی که منتشر میکنید باید حداقل 300 کلمه باشد. در زیر برخی از استانداردهای تولید محتوا که در حال حاضر مورد پذیرش عموم Search engine ها برای تخصص امتیاز بالاتر به کیفیت محتوا می باشد را مختصرا مشاهده می کنیم.

   در طراحی سایت  مقالات با بیش از 2000 کلمه در صورت از بین نرفتن یکپارچگی مطلب به دو قسمت تقسیم شود.
    در طراحی سایت اصفهان یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی برای محتوای خود در نظر بگیرید و در پاراگراف اول و آخر حتما از آن استفاده کنید و در میان متن هم چند بار آن را تکرار کنید. گرچه تکرار غیرطبیعی این کلمه به سادگی توسط گوگل به عنوان spam شناسایی شده و ارزش محتوا را به شدت کاهش خواهد داد.
    متون طولانی را پاراگراف بندی کنید و کلمات مهم را بصورت پر رنگ یا زیرخط دار نمایش دهید.
    کلمات کلیدی خود را با تگ H1 تا H3 در متن مشخص کنید.
    حتما از یک تصویر مرتبط با متن در محتوای خود استفاده کنید و در تگ alt تصویر از کلمه کلیدی استفاده کنید. موتورهای جست و جو نمیتوانند تصویر را ببینند اما از روی تگ alt تشخیص میدهند آن تصویر چه موضوعی دارد.

رعایت این اصول باعث میشود که در طراحی سایت کاربران ورودی بیشترین رضایت را از مطالب شما داشته باشند و نتیجه آن کاهش نرخ پرش سایت شما و بهبود رتبه در نتایج جست و جو گوگل است.




آشنایی با دوربین مداربسته PanoVu هایک ویژن
نوشته شده در دو شنبه 11 تير 1397
بازدید : 3
نویسنده : میترا محمدبیگی

خرید دوربین مداربسته

کیفیت تصویر فوق العاده، ضبط تصاویر به صورت 360 درجه و قابلیت ردیابی هوشمند از جمله ویژگی های مهم دوربین مداربسته سری PanoVu هایک ویژن است. دوربین های سری PanoVu پیشرفته ترین نوع دوربین های پانورامیک برای نظارت بر فضاهای گسترده و باز هستند.
در سال 2016 شرکت هایک ویژن که پیشرو و مبتکر در زمینه تولید محصولات نظارت تصویری جدید و نوآورانه می باشد جدیدترین دوربین مداربسته پانورامای سری PanoVu را معرفی کرد.
این دوربین ها قابلیت ارائه تصاویر 180 و 360 درجه بدون نویز، با کیفیت و وضوح بالا را دارند به طوریکه قادرند تصاویری یکپارچه را از چندین سنسور مختلف در یک واحد ارائه دهند.
علاوه بر این، توانایی قدرتمند ردیابی هوشمند Smart Tracking در دوربین مداربسته PanoVu، بر سایر ویژگی های دوربین های گردان اعم از توانایی زوم اپتیکال 36x و زوم دیجیتال 16x، نصب و پیکربندی کاربر پسند و عملکرد فوق العاده در نور کم آن افزوده گشته است.
طراحی کاربردی و منحصر بفرد
دوربین های سری PanoVu برای کاربردهای نظارتی امنیتی نظیر استادیوم ها، مراکز شهر، فرودگاه ها و پارکینگ ها طراحی شده اند. این دوربین ها به کاربران این امکان را می دهند که یک دوربین چند سنسوره را با چندین دوربین معمولی جایگزین کنند که مستقیما منجر به کاهش هزینه ها و کاهش پیچیدگی سیستم مداربسته می گردد.
در سیستم های نظارتی قدیمی برای داشتن تصاویر واید و 180 یا 360 درجه نیاز به نصب چندین دوربین مختلف و وجود نرم افزار های پیشرفته برای یکسان سازی و ادغام تصاویر بدست آمده وجود داشت.
اما دوربین مداربسته PanoVu یک راه حل همه جانبه است زیرا چندین سنسور مختلف را در یک واحد ادغام می کند و نیاز به نرم افزار های پیشرفته را از بین می برد.
طراحی یکپارچه دوربین PanoVu نصب و راه اندازی آن را بسیار آسان کرده است به طوریکه با وجود یک سیستم اترنت و یک منبع تغذیه نصب و تنظیمات آن انجام می شود.
کیفیت بالای تصاویر در نور کم
دوربین های سری PanoVu از داشتن تکنولوژی تصاویر با کیفیت در نور کم دوربین های هایک ویژن بهره برده اند.
این دوربین ها به لنز های DarkEye هایک ویژن با دیافراگم های بزرگ مجهز هستند و از این منظر عملکردی مشابه با دوربین های سری DarkFighter دارند. آنها قادر به ارائه تصاویر رنگی با وضوح بسیار بالا و با جزئیات دقیق در نورهای کمتر از 0.002 لوکس هستند.
سیستم ردیابی هوشمند
قابلیت ردیابی هوشمند در دوربین های PanoVu بر قابلیت ردیابی موجود در دوربین های PTZ اضافه شده و این امکان فرآهم می شود تا قابلیت زوم قدرتمند PanoVu برای بزرگنمایی جزئیات کوچک در تصویر پانورامیک فراهم گردد.
بوسیله این قابلیت می توان سوژه های مختلف را در آن واحد و در هر دو حالت خودکار و دستی ردیابی کرد. دوربین مداربسته همچنین دارای طیف گسترده ای از توابع تجزیه و تحلیل تصویر(VCA)از جمله تشخیص نفوذ (Intrusion Detection)، تشخیص عبور خط (Line Crossing) و تشخیص ورود و خروج از منطقه است.
مدل های منحصر بفرد
دوربین های سری PanoVu در مدل های 8 مگاپیکسلی با تصاویر 180 درجه و 16 مگاپیکسلی و تصویر 360 درجه در دسترس هستند و کاربران می توانند مدل ایده آل خود را برای کاربری های نظارتی مختلف انتخاب کنند. مدل های 16 مگاپیکسل 360 درجه دارای 8 سنسور 1/1.9” Progressive Scan CMOS هستند. در حالی که مدل های 8MP دارای 4 سنسور برای تولید تصاویر 180 درجه ای خود هستند. تمامی دوربین های سری PanoVu دارای استاندارد IP66 بوده و برای استفاده در انواع شرایط آب و هوایی مختلف مناسب هستند.




4 استراتژی در بقاء سایت
نوشته شده در دو شنبه 11 تير 1397
بازدید : 6
نویسنده : میترا محمدبیگی

1-تولید محتوای تکراری و بی کیفیت  را در طراحی سایت متوقف کنید
موتورهای جستجو روز به روز قوی تر و حساس تر میشوند . حساس شدن موتور های جستجو به علت رشد قارچ گونه وب سایت ها میباشد . هر وب سایت دارای مطالبی است که یا متعلق به خود آن سایت و یا متعلق به منابع دیگر است . البته به این نکته توجه داشته باشیم که موتور های جستجو علاقه مند به توسعه وب و ارائه بهترین مطالب به مشتریان خود هستند . گوگل به هیچ وجه علاقه ندارد مطلبی که توسط فرد الف ایجاد شده و در سایت فرد ب وجود دارد را به صورت همزمان در صفحه اول خود قرار دهد . به همین علت سعی در کپی مطالب دیگران و قرار دهی در سایت خود نکنید .
در ضمن سعی در ایجاد مطالبی با محتوای جذاب نمایید . اصلا منظور بنده جذابیت=بزرگنمایی نیست . سعی کنید در طراحی سایت نگارشی جذاب داشته باشید .
برای درک بهتر این مطلب از یک مثال استفاده میکنم. آیا تا به حال شده لطیفه ای را از زبان فردی بشنوید و در شما هیچ گونه هیجانی ایجاد نکند اما همان لطیفه را فرد دیگری برای شما بگوید و احساس خوبی از شنیدن آن پیدا کنید . به خاطر داشته باشید در طراحی سایت اصفهان موتور های جستجو اجتماعی فکر میکنند .
- خود را به جای فردی که در سایت شماست بگذارید
این یک حقیقت انکار ناپذیر است که کاربری که در سایت ما است . چه کسی هست ؟ به دنبال چیست ؟ حدود سنی او چه قدر است ؟ تمایلات وی چیست ؟و....
آری ما باید در طراحی سایت کاربر هدف را شناسایی کنیم و محتویاتی متناسب با علایق وی تولید نماییم . در غیر این صورت روند نزولی سایت ما پدید می آید . این مطلب مهمی است که هر کاربر در سایت ما قابلیت تبدیل به یک مشتری را دارد .
3- استفاده از رسانه های تصویری در طراحی سایت
نوعا افراد بسیار علاقه مند هستند به جای مطالعه یک صفحه طولانی از یک کلیپ با تصویر گویا استفاده نمایند . البته این مورد با توجه به زیر ساخت های اینترنت کشور تا قبل از این کمی غیر منطقی بود ولی امروز با توجه به استفاده فرگیرمردم
از وب سایت ها کمی طبیعی تر شده است . گوگل هم به عنوان یکی از بزرگترین حامیان حقوق افراد در اینترنت و با توجه به سیاستش یعنی محتوای باکیفیت به این نکته توجه داشته و به آن احترام میگزارد .
4- تعاملی بودن سایت
سعی کنید در هر شغل و کسب و کاری که هستید به سوی تعامل با مشتریانتان از طریق وب بپردازید . یعنی اطلاعات شخصی کاربران هدف خود را دریافت و از طریق ایمیل مارکتینگ اس ام اس مارکتینگ و خبرنامه ها با آنها در ارتباط باشید .




بازدید : 4
نویسنده : میترا محمدبیگی

 1- دوربین مداربسته دزد را نمی گیرد!

قبل از هر چیز باید بدانید که دوربین مداربسته یک سیستم حفاظتی منفعل است. این یعنی نمی توانید از آن به عنوان ابزار برخورد استفاده کنید. اگر سارق وارد محل شما شد دوربین مداربسته به خودی خود نمی تواند هیچ کاری برای متوقف کردن او انجام دهد. دوربین مداربسته معمولا قبل (به صورت پیشگیری از وقوع جرم) و بعد از وقوع جرم (در صورت استفاده از تصاویر برای شناسایی مجرم) به کمک شما می آید، اما در طول وقوع جرم هیچ کارایی ندارد.
در صورتی که به دنبال یک ابزار متوقف کننده هستید بهتر است از دزدگیر استفاده کنید. البته معمولا استفاده از ترکیبی از دوربین و دزدگیر بهترین تاثیر را در کاهش و توقف جرم دارد.

 
2 - خسیس نباشید!

اگر واقعا می خواهید دوربین مداربسته نصب کنید سعی کنید در انتخاب و نصب آن خسیس نباشید. توجه داشته باشید که دوربین مداربسته یک ابزار امنیتی است. اگر سیستم مداربسته موثری نصب نکنید تقریبا با نصب نکردن آن تفاوتی ندارد.

در انتخاب نوع دوربین و مجری آن دقت کنید و سعی کنید پیش از نصب دقیقا نیاز خود را برای نصاب توضیح دهید تا بهترین سیستم مداربسته را نصب کند. تلاش نکنید دوربین های را بیش از حد کم کنید. در صورتی که پوشش بخشی از محوطه را از دست بدهید ممکن است تمام سیستم مداربسته شما بی اثر شود.

 
3 - باورهای غلط درباره دوربین های بی سیم (wireless)

متاسفانه اغلب مردم تصور اشتباهی نسبت به دوربین های بی سیم دارند.همیشه این را به خاطر داشته باشید که اگر یک دوربین مداربسته بی سیم تهیه کنیم فقط می توان کابل انتقال اطلاعات آن به دستگاه را حذف کنیم و در هر صورت باید برای تامین برق آن یک سیم کشی به نزدیک ترین منبع برق انجام شود.

این را هم باید بدانید که برای تامین برق دوربین مداربسته نمی توان از باطری استفاده کرد چون اگر از قوی ترین باطری ها هم استفاده کنیم در نهایت چند روز دوربین روشن خواهد ماند و در آخر باید آن را تعویض یا شارژ کرد که این کار در سیستم مدار بسته به هیچ عنوان استاندارد نیست وتوصیه نمی شود.

مورد دیگر درباره دوربین های بی سیم(wireless) این است که اگر یک دوربین بی سیم را در یک محیط کاملا باز قرار دهیم  برد آن تا نهایت 50  متر خواهد بود و در محیط های بسته به ازای هر دیوار معمولی چیزی حدود 15 متر از برد آن کم میشود.

 
4 - آیا نصب دوربین مداربسته میتواند برای من دردسر قانونی ایجاد کند؟

همانطور که می دانید،نصب دوربین مداربسته در ایران تا زمانی که حریم خصوصی دیگران را نقض نکند،مجاز می باشد. اگر دوربین مداربسته را به صورت مخفی نصب نکرده باشید احتمال این موضوع خیلی کم است.مراجع قانونی معمولا نگاه بسیار مثبتی در مورد سیستم های مداربسته دارند. البته در صورتی که در یک محیط مشاع مثل پارکینگ ساختمان اقدام به نصب دوربین کرده باشید باید رضایت اکثریت اعضای ساختمان را داشته باشید.

 
5 - دوربین مداربسته به نگهداری نیاز دارد!

قبل از نصب دوربین مداربسته به یاد داشته باشید که سیستم مداربسته گرچه کم، اما به مراقبت نیاز دارد. باید سعی کنید حداقل به صورت هفتگی سیستم را چک کنید و از درست کار کردن آن اطمینان حاصل کنید. مراقبت هفتگی از سیستم مداربسته می تواند هزینه های نگهداری شما را نیز کاهش دهد.

 
6 - میزان ضبط فیلم دوربین ها

برای محاسبه میزان فضای مورد نیاز و یا اینکه بدانیم برحسب تعداد دوربین ها چه مقدار فضای ذخیره نیاز داریم، نرم افزار فراوانی وجود دارد که می تواند به ما کمک نماید.به عنوان نمونه با وجود 8 عدد دوربین مداربسته با کیفیت 3/1 مگاپیکسل و فضای 2 ترابایت می توان چند روز ضبط داشته باشید؟

در اکثر این محاسبات و با توجه به هارد اینترنال و ذخیره سازها تصاویر با ماکسیسمم کیفیت حدود 12 تا 15 روز برای ما ذخیره میکند و برای ذخیره بیشتر از آن، باید فضای هارد داخلی DVR را افزایش داد.

خرید دوربین مداربسته




Backlink چیست
نوشته شده در یک شنبه 10 تير 1397
بازدید : 4
نویسنده : میترا محمدبیگی

"Backlink" یکی از واژه­های مورداستفاده در جهان بهینه­سازی موتورهای جستجو (SEO) است. بسیاری از وبلاگ نویسان که اخیراً یک وبلاگ یا وب­سایت را راه­اندازی کرده اند اغلب از "backlink" استفاده می­کنند. در این مقاله، امیدواریم به شما در درک این که چرا لینک­ها برای جستجوگرها ضروری هستند و چرا آن ها برای موفقیت یک تجارت آنلاین مهم است کمک کنم.

واژه پیوندهای باینری، لینک های ورودی به یک صفحه وب هستند.

هنگامی که یک صفحه وب به هر صفحه دیگر پیوند می­دهد، آن یک لینک پشت سر گذاشته است. درگذشته، backlinks ویژگی اصلی برای رتبه­ بندی یک صفحه وب بوند. صفحه­ای با تعداد زیادی از لینک­ها تمایل دارند در تمام موتورهای جستجوی رایج، ازجمله Google بالاتر باشد. این هنوز هم تا حدی درست است.

در اینجا یک واژه نامه از شرایط مشترک مربوط به لینک­ها است که باید بدانید.

link juice

هنگامی که یک صفحه وب به هر یک از مقالات طراحی سایت و یا صفحه اصلی وب­سایت شما لینک می شود، link juice" را می­گذرانند. این لینک کمک می­کند تا با رتبه بندی مقاله و نیز بهبود دامنه مهیا شود. به عنوان یک وبلاگ نویس، می­توانید با استفاده از لینک nofollow این نوع لینک­دهی را بی­ثمر کنید.
No-Follow Link

هنگامی که در طراحی سایت یک وب­سایت به وب­سایت دیگری لینک می­دهد، اما این لینک دارای برچسب بدون قابلیت کلیک است، این لینک link juice را معرفی نمی­کند بلکه nofollow است. لینک­های بدون پیوند یا nofollow در مورد رتبه­بندی یا سئو صفحه خیلی مفید نیستند زیرا آن ها هیچ کاری انجام نمی­دهند. به طورکلی، یک وب­مستر هنگام پیوند به یک سایت غیرقابل اعتماد از nofollow استفاده می کند.

مثال: لینک نظرات به وبلاگ­های دیگر.
Follow Link

به طور پیش­فرض، تمام لینک­هایی که شما به یک پست وبلاگ اضافه می کنید پیوند Follow Link هستند و این link juice را منتقل می کند.
لینک دادن دامنه های ریشه (linking Root Domains)

این نوع لینک به تعداد لینک­هایی که در طراحی سایت شما از یک دامنه منحصربه فرد می­آید اشاره می کند. یک وب­ سایت 10 بار به و­ب­سایت شما مرتبط شده باشد. این وب به عنوان یک دامنه ریشه مرتبط در نظر گرفته می­شود.
لینک های کم کیفیت (Low-Quality Links)

لینک­های کم­ کیفیت لینک­هایی هستند که از سایت­های برداشته شده یا غیر­فعال، سایت­های خودکار، سایت­های هرزنامه می­آیند. چنین پیوندهایی آسیب بیشتری نسبت به دیگران دارند. این یکی از دلایلی است که شما هنگام خرید بک­لینک باید مراقب باشید.
پیوندهای داخلی (called internal links)

طراحی سایت اصفهان در لینک­هایی که از یک صفحه به صفحه دیگر در یک دامنه وصل می شوند، لینک داخلی نامیده می­شوند. این فرایند به عنوان اتصال داخلی یا پیوند بین نامیده می شود.
متن لنگر (Anchor Text)

 متنی که در طراحی سایت برای لینک­ها مورد استفاده قرار می گیرد متن لنگر نامیده می شود. لینک­های متن لنگر در هنگام تلاش برای رتبه­بندی کلمات کلیدی خاص کار خوبی می کنند.




بازدید : 5
نویسنده : میترا محمدبیگی

برای خرید دوربین مداربسته به این موارد توجه فرمایید

فروشگاه ها و مراکز خرید محصولات مختلف و خدمات متعددی را به طیف وسیعی از مشتریان ارائه می کنند از این رو همواره رفت و آمد بسیار زیادی را در مراکز خرید شاهد هستیم. به دلیل ازدحام جمعیت در مراکز خرید و فروشگاه ها استفاده از دوربین مدار بسته از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نظارت ، کنترل ، ثبت ورود و خروج مشتریان ، کارمندان مراکز خرید در شبانه روز توسط دوربین مدار بسته به خوبی می تواند انجام شود. در این راستا استفاده از راه حل های امنیتی مبتنی بر سیستم های نظارت تصویری با دقت بالا و هزینه مقرون به صرفه در حداقل زمان می تواند بسیار کمک کننده باشد. در این قسمت از مجله تخصصی ایران سکوریتی می خواهیم شما را با مهمترین الزامات و کاربرد های سیستم های امنیتی بر پایه دوربین مدار بسته در مراکز خرید و فروشگاه ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

چرا باید ازدوربین مدار بسته در مراکز خرید و فروشگاه ها استفاده کنیم ؟

استفاده از دوربین مدار بسته در مرکز خرید و فروشگاه می تواند حس امنیت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد ، کارکنان و همچنین مشتریان می توانند با اطمینان خاطر در این محیط رفت و آمد داشته باشند چرا که هر رفتار نامتعارفی توسط سیستم دوربین مدار بسته ثبت و ضبط خواهد شد و مورد نظارت قرار خواهد گرفت. از این رو می توانیم بگوییم که ایجاد فضای امن با هدف پیشگیری از وقوع هر گونه حوادثی مانند سرقت و موارد شبیه به آن در مراکز خرید یک وظیفه مهم سیستم دوربین مدار بسته به حساب می آید. سیستم نظارت تصویری در مراکز خرید حس امنیت بیشتر مشتریان را در بر خواهد داشت.

یکی از مواردی که می تواند در فروشگاه ها و مراکر خرید توسط سیستم دوربین مدار بسته ثبت و مدیریت شود سرقت یا تخلف پرسنل این مراکز می باشد. در صورتی که ادمین سیستم به سادگی می تواند هر گونه رفتار نامتعارفی را تشخیص داده و تخلفات پرسنل را گزارش نماید تا با رسیدگی به تخلفات، حقوق مشتریان حفظ شود.
در های ورود و خروج افراد

یکی از مهمترین فضاهایی که باید توسط دوربین های با کیفیت پوشش داده شود درب های ورودی و خروجی افراد به مراکز خرید و فروشگاه ها می باشد. استفاده از دوربین های هوشمند که امکان تشخیص و شناسایی چهره مشتریان و افراد دیگر را دارند می توانند خیلی کمک کننده باشد و اپراتور ها می توانند از این تصاویر برای شناسایی افراد مشکوک استفاده کنند.


پارکینگ

یکی از موقعیت های مهم دیگری که باید به خوبی پوشش داده شود محوطه ی پارکینگ مراکز خرید می باشد. آسیب رساندن به خودرو ها ، سرقت اموال درون خودرو توسط سارقین می تواند در این پارکینگ ها رخ بدهد. از این رو نصب دوربین مدار بسته در محیط پارکینگ می تواند حوادثی از این شکل را به حداقل برساند. استفاده از دوربین پلاک خوان و سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ از دیگر موارد تاثیر گذار در ارائه یک سامانه نظارت تصویری استاندارد در مراکز خرید به شمار می آید.




10 نکته در رشد وب سایت شما
نوشته شده در شنبه 9 تير 1397
بازدید : 5
نویسنده : میترا محمدبیگی

در ایران ما هنوز به مقوله طراحی سایت به چشم یک شیئ تزیینی نگریسته میگردد . و طراحی سایت موضوعی است که ریشه ای فرهنگی دارد یعنی در بین ما ایرانیان بیش از آنکه به ماهیت و کنه یک موضوع پی برده شود بیشتر به فکر عقب نبودن از دیگران و راه کار های جدیدی که به کار میبندد هستیم . به عنوان نمونه همیشه برای من سوال بود ماهیت اصلی تلفن همراه چیست ؟ واضح است : در طراحی سایت برقراری یک ارتباط سالم دریافت مناسب پیام ها و ارسال یک پیام . اما هر زمان یک مدل جدید از اپل یا سامسونگ به بازار می آید عده ای بدون آنکه قرار باشد اتفاق جدیدی رخ دهد اقدام به خرید این مدل ها انجام میدهند .و پاسخ یک جمله کلیشه ای است . باید بروز باشیم . باید با تکنولوژی پیش رفت .................... علت یاد شده بدون شک و هیچ چون و چرایی ریشه افت هر وب سایتی است . حال فرض کنید ما با تحقیق و تفحص وارد فاز طراحی سایت اصفهان و بهینه سازی وب سایتمان میشویم و قصد داریم سایت خود را به شکلی مناسب رشد دهیم باید چه کرد . موضوع را با این سوال بیشتر می شکافیم :

رشد یک سایت به چه معنا است ؟ به جواب های زیر به چه میزان معتقدید ؟

1- یعنی سایت ما فوق العاده زیبا باشد و کاربر را محو خود کند .

2- سایت ما فوق العاده پر محتوا باشد

3- سایت در فواصل زمانی مناسب بروز گردد

4- کلیک خور مناسب داشته باشد

5- در صفحه اول دیده شود .

6- تمامی رقبای خود را در گوگل حذف کند

7- سایت ما تعاملی باشد

8-روز بروز آمار بازدید بیشتری را به خود اختصاص دهد

9- شبکه های اجتماعی فعالیت نماییم

10 - میزان ماندگاری کار بر را در سایت خود افزایش دهیم

البته بدون هیچ شکی تمامی موارد یاد شده به نوبه خود در رشد یک وب سایت نقش بسزا دارند اما سایت خوب سایتی است که با این شعار حرکت کند :

آهسته و پیوسته

بله تجربه همکاری با بیش از 70 شرکت صنعتی این مورد را به من ثابت نموده که اگر دید مناسبی در پس زمینه یک وب سایت وجود نداشته باشد بنای دیوار کج نهاده شده است و جالب تر اینکه در طراحی سایت اصفهان  طراحان وب سایت اولین مقصران عدم رشد شناسایی میگردند . البته بنده معتقدم تمامی همکاران من به عنوان طراح  یا بهینه ساز وب سایت تمام حقایق یک سایت از زمان تولید اولیه تا رشد نهایی را منوت به همکاری دوجانبه میدانند . اگر کسی به شما پیشنهاد های غیر متعارف داد او را یک شیاد در قالب یک مهندس کامپیوتر بدانید .




ویدئو بالن(Video Balun) چیست و چگونه کار میکند ؟
نوشته شده در چهار شنبه 6 تير 1397
بازدید : 5
نویسنده : میترا محمدبیگی

برای خرید دوربین مداربسته به این نکات توجه فرمایید:
ویدئو بالن(Video Balun) چیست و چگونه کار میکند ؟

ویدوئو بالن که به عنوان Cat5 بالن نیز شناخته میشود ، تقویت کننده ای است که تکنسین های نصب دوربین مداربسته را قادر می سازد از یک کابل CAT5 برای انتقال یک تصویر به ازای هر زوج سیم  برای نصب دوربین مداربسته استفاده کنند ،این تقویت کننده در مواقعی که محدودیت فضا و حجم محدودی برای عبورکابل وجود دارد بسیار کاربردی است .

روش استفاده از ویدئو بالن بدین صورت که یک ویدوئو بالن در ابتدا و یک ویدوئو بالن در انتهای کابل CAT5 قرار می گیرد ، یک  سر کابل CAT5 به دوربین و سر دیگر به DVR یا مانیتور متصل می شود ، به عبارتی دیگر با کابل شبکه CAT5 می توان 4 تصویر انتقال داد.

مزایایی استفاده از کابل Cat5 بجای RG59 :

 راحتی وحجم کابل کمتر برای فضا های محدود
پشتیبانی حداکثر طول کابل(کابل Cat5 بیش از 365 متر و کابل RG59 بیش از 200 متر) کابل Cat5 به طور معمول هزینه کمتری به نسبت کابل RG59 دارد


ویدئو بالن انواع مختلفی دارد که در پایین به آنها اشاره خواهد شد:

ویدئو بالن با تک زوج

ویدوئو بالن تک زوج بیش از 365 متر را پشتیبانی میکند این نوع ویدئو بالن تنها از یک زوج سیم از  کابل Cat5 استفاده می کنند. هر سیم از زوج سیم به یکی از پایه های ویدئو بالن متصل می شود. این ویدئو بالن دارای یک اتصال BNC است که از یکسو به دوربین مداربسته متصل می شود و از سوی دیگر به DVR یا مانیتور.
روش استفاده از ویدئو بالن بدین صورت که یک ویدوئو بالن در ابتدا و یک ویدوئو بالن در انتهای کابل CAT5 قرار می گیرد ، یک  سر کابل CAT5 به دوربین و سر دیگر به DVR یا مانیتور متصل می شود ، به عبارتی دیگر با کابل شبکه CAT5 می توان 4 تصویر انتقال داد.

مزایایی استفاده از کابل Cat5 بجای RG59 :

راحتی وحجم کابل کمتر برای فضا های محدود پشتیبانی حداکثر طول کابل(کابل Cat5 بیش از 365 متر و کابل RG59 بیش از 200 متر) کابل Cat5 به طور معمول هزینه کمتری به نسبت کابل RG59 دارد


ویدئو بالن انواع مختلفی دارد که در پایین به آنها اشاره خواهد شد:

ویدئو بالن با تک زوج

ویدوئو بالن تک زوج بیش از 365 متر را پشتیبانی میکند این نوع ویدئو بالن تنها از یک زوج سیم از  کابل Cat5 استفاده می کنند. هر سیم از زوج سیم به یکی از پایه های ویدئو بالن متصل می شود. این ویدئو بالن دارای یک اتصال BNC است که از یکسو به دوربین مداربسته متصل می شود و از سوی دیگر به DVR یا مانیتور.


ویدئو بالن با برق

ویدوئو بالن با برق ، علاوه بر پشتیبانی از انتقال سیگنال ویدئویی از انتقال برق در ولتاژ کم (12ولت) به

دوربین مداربسته نیز پشتیبانی کار می کند. برای balun که همچنین قدرت را به دوربین عرضه می کند، یکی از جفت های پیچ خورده از کابل CAT5 برای ویدیو استفاده می شود و دو جفت برای برق استفاده می شود. نصب کنندگان یک جفت را برای مثبت و یک جفت برای ولتاژ منفی وصل می کنند. همچنین Baluns ویدیو + قدرت وجود دارد که به جای ترمینال های کابل استفاده از اتصالات RJ-45 و حتی برخی از مدل هایی که از صوتی پشتیبانی می کنند نیز وجود دارد. برخی از نصب کنندگان این را ترجیح می دهند، مخصوصا هنگام استفاده از کابل های شبکه پیش ساخته شده با پایان دادن به RJ-45 قبلا متصل شده است.  یادداشت مهماین است که فاصله ای که توان را نمی توان اجرا کرد بسیار کمتر از ویدیو است و هنوز هم توسط ولتاژ و اندازه کابل مورد استفاده قرار می گیرد. DC 12V معمولا پس از 200 فوت شروع به رها می کند. ویدئوی زیر نشان می دهد که چگونه با استفاده از باطری های ویدئویی منفعل با قدرت.



ویدئو بالن با تقویت کننده
این نوع ویدئو بالن ها  شامل یک منبع تغذیه می باشند و همچنین به عنوان یک آمپلی فایر عمل می کنند و عملکرد مسافت  کابل را بیش از 370متر افزایش می دهد (بیش از توان انتقال در تک زوج). یک گیرنده فعال Balun را می توان در DVR یا مانیتور پایان کابل با یک باطری غیر فعال در انتهای دوربین برای افزایش حداکثر فاصله موثر تا 2000 فوت استفاده کرد. هنگامی که یک فرستنده فعال balun و گیرنده فعال balun با هم استفاده می شود، فاصله موثر کابل به 4000 فوت برای دوربین های رنگی و 5000 فوت برای سیاه و سفید افزایش می یابد. نمودار زیر نشان می دهد سیم کشی مورد استفاده در هنگام نصب video baluns فعال است. لطفا توجه داشته باشید که قدرت برای هر دو دستگاه فرستنده و گیرنده مورد نیاز است.

چندین دوربین مداربستهBaluns 
بالون های ویدئویی چند دوربین اجازه می دهد تا هر جفت پیچ خورده از یک CAT5 برای یک دوربین استفاده شود، به طور موثر اجازه می دهد نصب کننده برای اجرای ویدئو تا چهار دوربین CCTV بیش از CAT5 تک. نمودار زیر نشان می دهد که چندین دوربین ویدیو چند منظوره سیمی شده است.




3 نکته طراحی سایت که هر کارآفرینی باید بداند!
نوشته شده در چهار شنبه 6 تير 1397
بازدید : 5
نویسنده : میترا محمدبیگی

اگر شما یک کسب کار کوچک هستید نیاز دارید تا حضورتان را در دنیای دیجیتال شروع کنید ، این بدان معنی است که به یک وبسایت حرفه ای نیز نیاز دارید هر چند که هنوز برخی از کسب کار ها در این فکر هستند که میتوانند با یک صفحه فیسبوک کار خود را گسترش دهند اما اینگونه نیست .وبسایت یک اعتبار برای شما محسوب میشود.

برای شروع طراحی سایت شما دو انتخاب دارید ، انتخاب طراحی سایت HTML 5  و یا انتخاب طراحی سایت CMS ها که عمده ترین CMS (سیستم مدیریت محتوا) وردپرس است.اما در این مقاله سعی نداریم به درک مفاهیم وب بپردازیم بلکه با فیلتری از تمامی تکنولوژی ها سه تکنولوژی را به صورت چالشی برایتان توضیح میدهیم.

طراحی سایت اصفهان واکنشگرا چیست و چرا شما به آن نیاز دارید؟

آیفون ها ، آیپد ها و دیگر دستگاه های هوشمند با حضورشان در وب کار طراحان وبسایت ها را سخت تر کردند.به همین منظور شما باید وبسایتتان را طوری طراحی کنید که آمادگی نمایش در تمامی دستگاه ها را داشته باشد. مشتریان شما انتظار دارند که با هر دستگاهی وارد وبسایت شما میشوند ، وبسایت برایشان نمایش داده شود وطراحی وبسایت واکنشگرا نیز به همین معنی است “طراحی سایت برای اکثر دستگاه های هوشمند”.

فریمورک های محبوبی برای این منظور به کمک شما می آیند و کمک میکنند تا شما وبسایتتان را نسبت به عرض دستگاه ها واکنشگرا کنید.

و CSS3 چیست و چرا به آنها نیاز دارید؟

اگر طراحی سایت اصفهان را یک ساختمان در نظر بگیریم HTML5 و CSS3 دو ستون اصلی آن میباشند.html همانند اسکلت و فرم ساختمان شما میباشد که CSS همانند سنگ های آجرنما و پارکت و کناف ها باعث میشوند که ساختمان جلوه بگیرد و زیبا شود.این دو  فناوری مکمل یکدیگر هستند که همانطور که گفتیم سی اس اس بر روی اچ تی ام ال سوار میشود و آنرا زیبا تر میکند.

سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟

شما نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا دارید تا مدیریت وبسایتتان را راحتتر و آسان تر کنید.در سال های اولیه پیدایش وب با ساخت یک فایل html و تبدیل آن به وبسایت باید د وب سرور ها آن را آپلود میکردید حالا امکان داشت که در مقاله شما غلط املایی وجود داشته باشد و یا آنچه میخاستید نشده بود ، باید دوباره صفحه را در وب سرور آپدیت میکردید و مشکلات خاص خود را داشت اما با حضور سیستم های مدیریت محتوا و طراحی سایت  وردپرس دیگر این وظیفه به عهده شما نمیباشد کافیست داخل سیستم مدیریت محتوای خود شوید و تغییرات را اعمال کنید و دکمه بروزرسانی را بزنید.

برخی از سیستم های تولید محتوای پرطرفدار عبارتند از وردپرس ، دروپال ، جوملا و …!

همانگونه که شما لازم نیست مکانیکی را یاد بگیرید تا ماشین داشته باشید ، شما نیاز نیست طراحی سایت اصفهان  را خودتان انجام دهید و اگر پیش زمینه ای ندارید شرکت های طراحی سایت میتوانند در این زمینه شما را یاری نمایند.شرکت طراحی سایت پدیده تجارت با ده سال سابقه طراحی سایت و انجام فعالیت ها در زمینه آی تی آماده است تا از صمیم دل پذیرای شما عزیزان باشد.




نکات کلیدی نصب دوربین مداربسته
نوشته شده در سه شنبه 5 تير 1397
بازدید : 17
نویسنده : میترا محمدبیگی

برای خرید دوربین مداربسته به این نکات توجه فرمایید:

نیاز است که علامت نصب دوربین مداربسته داشته باشید. مطمئن شوید که در مکان هایی که قابل مشاهده هستند علامت دوربین نصب کرده اید. اگر این علائم واضح نباشند و پیغام را به درستی به مخاطب منتقل نکرده باشید، ممکن است در دادگاه غیرقابل پذیرش باشد و قوانین حریم خصوصی مانند  PIPEDA را نقض کند.


قوانینی در خصوص مکان نصب دوربین وجود دارد. حتما دوربین مداربسته را در مکان های مناسب اطراف خود قرار دهید، توجه داشته باشید که نقاطی مانند اتاق پرو و حمام غیرقانونی است. در حالی که اکثر مردم نمی خواهند در این مکان ها دوربین قرار دهند، فروشگاه های خرده فروشی با آمار بالای سرقت گاهی اوقات این نقاط را گزینه های ایده آلی برای نصب دوربین میدانند، زیرا مجرم اغلب در این مکان ها کالاهای سرقتی را مخفی می کند. با اینحال نصب دوربین مداربسته در مکان های غیرمجاز بازهم غیر قانونی باقی می ماند. با یک متخصص امنیتی CCTV صحبت کنید تا مشخص شود که کدام مناطق برای ضبط فیلم مناسب هستند و کدامیک از آنها مناسب نیستند.

می توانید سیستم را خودتان نصب کنید، اما آیا این کار واقعا ایده خوبی است؟ شما در همه کارها متخصص نیستید. یک متخصص یا کارشناس حرفه ای قادر خواهد بود نصب سیستم را به طور دقیق انجام دهد و خدماتی ارائه دهد که سیستم امنیتی شما مؤثر عمل کند. انجام دادن اینگونه کارها شاید در هزینه اولیه صرفه جویی کند اما سیستمی را به شما هدیه می کند که به درستی نصب نشده است یا نواحی مناسب را پوشش نمی دهد. نظارت تصویری دوربین مداربسته یک کار بزرگ است و متخصصان می توانند جهت و نحوه نصب سیستم، و آنچه که دوربین ها باید مشاهده کنند را فراهم کنند.

فیلم ضبط شده را به مدت 30 روز یا بیشتر نگه دارید. مهم است که حداقل یک ماه فیلم را نگه دارید یا در صورت امکان آن را به مدت طولانی در کلود ذخیره کنید. اگر یک جرم اتفاق افتاده باشد یا یک حادثه درمحل کارتان روی دهد، نیاز به اسناد و شواهد مستند از تاریخ و زمان برای شناسایی رویداد با کمک فیلم ضبط شده خواهید داشت.

حتما از قوانین باخبر باشید. قبل از نصب سیستم، حتما با یک کارشناس در مورد نیازتان به یک سیستم دوربین مدار بسته و قوانین مربوطه به آن صحبت کنید.
آیا می توانم شبکه DVR خود را برای نظارت اینترنتی از راه دور راه اندازی کنم؟

اگر یک دستگاه DVR که نظارت از راه دور را پشتیبانی می کند، خریداری کنید، راه اندازی آن احتیاج به یک کادر فنی دارد. کسی که در فن آوری IP و روتر ها تخصص داشته باشد، احتمالا می تواند به شما کمک کند تا تنظیمات لازم را انجام دهید. اما در صورت لزوم می توانید آموزش اتصال DVR به اینترنت را مشاهده نمایید .
برای نصب سیستم CCTV به چه تجهیزاتی نیاز خواهم داشت؟

در زیر لیستی از ابزارهایی که ممکن است هنگام نصب سیستم نظارتی خود، مورد نیازتان باشد، تهیه شده است. بسته به جایی که دوربین مداربسته خود را نصب می کنید و نوع کابل مورد استفاده ممکن است به همه آنها نیاز پیدا نکنید.

پیچ گوشتی چهارسو

پیچ گوشتی تخت

کلیدهای آلن (معمولا با دوربین امنیتی شما عرضه می شود)

دریل دستی

کابل لخت کن

ابزار خم کن

ممکن است ابزارهای دیگری وجود داشته باشد که نصب را آسانتر کند اما لیست بالا معمولا پایه خوبی برای ادامه کار است.
اندازه های مختلفی از لنزها وجود دارد، چگونه می توانم بدانم کدام مناسب کار من است؟

لنز دوربین مداربسته انواع مختلفی را داراست . معمولا همیشه یک لنز وریفوکال را توصیه می کنیم و این لنز می تواند وریفوکال زوم باشد یا دستی. با استفاده از یک لنز های وریفوکال می توانید زاویه دید و محدوده دوربین مداربسته امنیتی را در طول نصب تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که بهترین زاویه دید را خواهید داشت. این نوع از دوربین مداربسته به علت قابلیت انعطاف پذیری باور نکردنی در بین دوربینهای حرفه ای های امنیتی بسیار محبوب است.

خرید دوربین مداربسته




ضرورت و اهمیت طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده در سه شنبه 5 تير 1397
بازدید : 5
نویسنده : میترا محمدبیگی

در دنیای جدید حضور پر رنگ در فضای مجازی و تجارت الکترونیک و داشتن یک سایت حرفه ای از ملزومات رقابت جهانی می باشد. بدون داشتن یک سایت حرفه ای نمی توان وارد رقابت با افراد و شرکت های ملی و بین المللی شد. ضمن اینکه دارا بودن یک سایت حرفه ای پیش نیاز و مقدمه ی ورود به این رقابت فشرده است. بنابراین سوالاتی برای ما ایجاد می شود. سوالاتی از قبیل اینکه یک سایت حرفه ای به چه معناست و چه چیزی باعث شده است که با سایر سایت ها متفاوت باشد. طراحی سایت حرفه ای چه هدفی را دنبال می کند و چه ویژگی هایی دارد و چه امکاناتی را می تواند در اختیار صاحب سایت بگذارد. نیز سئو و بهینه سازیدر این گونه سایت ها به چه نحوی است و در طراحی سایت های حرفه ای چه نکات و مطالبی را باید مد نظر قرار بدهیم. طراحی سایتدر این نوشته قصد دارد جواب این سوالات را برای شما عزیزان مشخص کند.


طراحی سایت حرفه ای چه اهدافی را دنبال می کند

اصولاً هر سایتی بر پایه احساس نیاز و اهداف خاصی طراحی می گردد و سایت حرفه ای نیز از این قائده مستثنی نیست. امروزه موتور حرکتی هر کسب و کاری برنامه ریزی مناسب و تبلیغات و بازار فروش و توانایی رقابت با رقبا است. سایت حرفه ای همانگونه که از نامش مشخص است سایتی است که از هر لحاض توانایی مانور دادن را داشته باشد. به این معنی که هم از لحاض رعایت اصول بهینه سازیو سئو و هم از نظر استفاده آسان و منعطف و همچنین با کیفیت بسیار مناسب و نوآوری های خاص خود و گرافیک حرفه ای و به روز بودن توانایی دیده شدن و رقابت در بازارهای بین المللی را دارا باشد و بتواند در این رقابت برتری داشته باشد.

 
طراحی سایت حرفه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد

سایت های حرفه ای دارای ویژگی هایی هستند که می توان آنها را به دو دسته تقسیم کرد. دسته ی اول ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن سایت می باشد که در کمتر سایتی می توان مشاهده کرد و طبق اهداف و برنامه های صاحبان سایت در آنها گنجانده می شود. دسته ی دوم ویژگی های عام می باشد. این ویژگی ها در بیشتر سایت ها و در صورت درخواست مشتری استفاده می شود و محدودیت خاصی نیز ندارد. در مباحث بعد این ویژگی ها را بر خواهیم شمرد.

 
قالب طراحی سایت اصفهان حرفه ای

در صورتی که متقاضی یک سایت حرفه ای هستید پیشنهاد (طراحی سایت) استفاده از قالب های کاملاً اختصاصی و متناسب با نیاز شما می باشد. قالب های گوناگون و بسیار زیادی که به صورت آماده در بازار موجود می باشد برای سایت های حرفه ای چندان مناسب نیست و طراحی اختصاصی یک قالب خاص می تواند تفاوت های ملموس سایت شما و سایت های رقیب را رقم بزند. ضمن اینکه شما قدرت مانور بیشتری دارید و می توانید قالبی متناسب با کسب و کار و نیاز خود داشته باشید. از مزایای دیگر طراحی سایت اختصاصی انحصاری بودن ان است. خاص بودن و این موضوع که این قالب سایت جز برای شما برای کسی طراحی نشده است می تواند کسب و کار شما را نیز منحصر به فرد سازد. با توجه به کد نویسی قالب های اختصاصی از صفر اصلاح کردن و ادیت آن، هم آسان تر و هم مقرون به صرفه تر است و انعطاف پذیری قدرت مانور بالاتری را نیز در اختیار صاحبان آن قرار می دهد.

 
مورد پسند بودن برای کاربران

در طراحی سایت اصفهان  یکی از مواردی که اهمیت فراوانی دارد توجه به علایق کاربران است. در صورتی که قصد جذب مشتری در سایت را دارید باید بازدید کنندگان که مشتریان بالقوه شما محسوب می شوند را قانع کنید و آنها از حضور در سایت شما حس خوبی داشته باشند و این عملی نخواهد شد مگر با طراحی خاص و متناسب با خواست کاربران.


در طراحی سایت حرفه ای باید با تمام مرورگر ها سازگار باشد

هنوز استفاده کنندگان از اینترنت از مرورگرهای مختلفی استفاده می کنند. Chrome و Mozilla و explorer از مشهور ترین این مرورگرها است. در طراحی سایت حرفه ای یکی از مواردی که تأکید بسیار زیادی روی آن وجود دارد سازگاری با تمامی مرورگرهاست. زیرا در صورتی که سایت شما با مرورگری سازگاری نداشته باشد مشتریانی که از آن مرورگر استفاده می کنند را از دست خواهید داد.
سازگاری طراحی سایت حرفه ای با انواع تبلت ها و تلفن های همراه

قرن حاضر شاهد افزایش روز افزون استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند است و اکنون بیشتر وب گردان برای فعالیت خود در اینترنت با توجه به سهولت استفاده و در دسترس بودن، این راه را انتخاب می کنند. از ویژگی های مهم طراحی سایت حرفه ای سازگاری با موبایل و تبلت می باشد.
امنیت بالا در طراحی سایت حرفه ای

حک شدن و وجود باگ های امنیتی در سایت یکی از مشکلاتی است که به وفور رخ می دهد و نگرانی های فراوانی را به وجود می آورد. برای جلوگیری از اقدامات نفوذ پذیری به سایت یکی از راه حل ها استفاده از سرورهای ایمن با امنیت بسیار بالا می باشد. البته راه های گوناگون دیگری نیز برای جلوگیری از حک شدن وجود دارد که در مقالات تخصصی طراحی سایتحتماً به آنها نیز خواهیم پرداخت.
طراحی استاندارد طراحی وب سایت حرفه ای

برای طراحی سایت اصفهان حرفه ایاصول و استانداردهای جهانی و بین المللی وجود دارد که در هر سایتی باید به صورت کامل رعایت شود. در مورد این استانداردها به صورت مفصل در دیگر مقالات موجود در طراحی سایتبحث شده است که برای اطلاعات بیشتر می توانید به این مقالات مراجعه فرمایید.


طراحی وب سایت با قابلیت های دو زبانه و چند زبانه

در صورتی که قصد دارید در بازارهای بین المللی فعالیت کنید اولین قدم داشتن سایتی است که دارای دو و یا چند زبان باشد. این زبان ها بسته به جوامع هدف شما انتخاب می شود و دایره نفوذ و مشتریان شما را در کشورهای مختلف افزایش می دهد.




بازدید : 4
نویسنده : میترا محمدبیگی

برای خرید دوربین مداربسته به این موارد توجه فرمایید

برقرای امنیت و حفاظت از مال و جان برای هر شخصی بسیار مهم است. آمار جمعیت در کل جهان رو به افزایش است و اقتصاد جهانی پیشرفت کرده است. در نتیجه استفاده از سیستم امنیتی و در صدر آن ها دوربین مداربسته بیشتر شده است. مارک های زیادی در سراسر دنیا به ساخت و عرضه دوربین مداربسته می پردازند، اما هر دوربینی عملکرد، دوام و کیفیت بالایی ندارد. آگاهی از رتبه، میزان مقبولیت و فروش برندهای مختلف در سراسر دنیا، راهنمای خرید مطمئنی جهت انتخاب یک برند دوربین مداربسته یا تحت‌شبکه مناسب، می‌باشد. ما در این مطلب 6 مورد از بهترین مارک دوربین مداربسته را به شما معرفی می کنیم.

معرفی ۶ مارک برتر سیستم دوربین مداربسته در سطح جهان
1) HIKVISION
بهترین مارک دوربین مداربسته
کمپانی HIKVISION تولید کننده و تامین کننده لوازم الکترونیکی مثل دوربین های مداربسته و سایر محصولات نظارت تصویری است. این شرکت در سال 2001 تاسیس شده است. این کمپانی در طول سالیان گذشته به علت تولید محصولات با کیفیت و متنوع و خدمت رسانی خوب به مشتری، به سرعت رشد کرده است. شرکت HIKVISION حدود 8000 کارمند دارد و تعداد 2000 نفر در قسمت تحقیق و توسعه آن مشغول به کار هستند.

از جمله محصولات این کمپانی می توان به دستگاه NVR، دستگاه DVR، سرورهای ویدیویی دیجیتال، دوربین مدار بسته هایک ویژن، کارت های فشرده سازی، دوربین اسپیددام و IP اشاره کرد. دفتر اصلی شرکت HIKVISION در چین قرار دارد، ولی شعبه های دیگر آن در قسمت های مختلفی از جهان مثل لس آنجلس در آمریکا، آمستردام در هلند، دوبی در خلیج فارس، هند و چین مستقر هستند.

 

۲) SONY
بهترین مارک دوربین مداربسته
شرکت سونی یکی از موفق ترین فروشندگان لوازم الکترونیکی در سراسر جهان است. این شرکت دستگاههای الکتریکی، کنسول های بازی و… را تولید می کند. کمپانی سونی یک شرکت چند ملیتی است و در توکیوی ژاپن قرار دارد.

SONY در سال 1946 با سرمایه 530 دلار و 8 کارمند تاسیس شد. دوربین های مداربسته این شرکت جزو برترین دوربین مداربسته در سراسر جهان هستند.

 

۳) DAHUA
شرکت DAHUA یکی از مارک های تامین کننده محصولات نظارت تصویری و دوربین مداربسته است. با این که سابقه تاسیس این کمپانی مثل سونی زیاد نیست، ولی محصولات آن کیفیت و تنوع بالایی دارند.
محصولات این شرکت عبارتند از: دوربین های مداربسته PTZ داهوا ، دوربین های مداربسته تحت شبکه، دوربین های آنالوگ، دستگاه NVR، دوربین های ترافیکی، HDCVR و…

دفتر اصلی DAHUA در کشور چین قرار گرفته است، تاسیس این شرکت نیز در سال 2001 بوده است. مشتریان این کمپانی هم در محدوده کشوری و هم در سطح جهانی هستند.

 

۴) SAMSUNG
سامسونگ مارکی شناخته شده در جهان و ایران است. شرکت سامسونگ یگ گروه چندملیتی است. دفتر اصلی آن در شهر سئول کشور کره جنوبی قرار دارد. این شرکت در ابتدا یک کمپانی بازرگانی بود که در سال 1938 تاسیس شد. پس از مدتی این شرکت شروع به تولید محصولاتی با مارک خود کرد. در اواخر دهه 1960 وارد صنعت تولید لوازم الکترونیکی شد.
از دهه 1990 سامسومگ با ارایه گوشی های موبایل و لوازم نیمه هادی، بسیار محبوب شد. امروزه دپارتمان الکترونیکی سامسونگ به بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات در کل جهان بدل شده است.

این شرکت محصولاتی مثل دوربین مداربسته، رایانه، لنز دوربین، تبلت و گوشی های هوشمند را تولید و روانه بازار جهانی می کند.

 

۵) VIVOTEK
شرکت VIVOTEK بیش از یک دهه قدمت دارد. این کمپانی در سال 2000 و در کشور تایوان تاسیس شد. در طی این سال ها این شرکت تبدیل به یکی از بهترین مارک های دوربین مداربسته در سطح جهان شده است. در سال 2008 این شرکت یک شعبه فرعی را در کشور آمریکا تاسیس کرد و تنوع و کیفیت محصولات خود را گسترش داد.
این شرکت محصولات و لوازم جانبی نظارت تصویری متنوعی را تولید می کند ولی بیشترین محبوبیت این شرکت به علت دوربین های تحت شبکه پیشرفته است.

VIVOTEK به طور عمده روی ساخت دوربین مداربسته IP فعالیت می کند و به کاربران کمک می کند تا از راه دور بتوانند بر دارایی خود نظارت کنند. آنچه باعث شهرت و محبوبیت بالای این شرکت شده است، امکان دسترسی کاربر به تصاویر دوربین مداربسته از هر کامپیوتری است که به اینترنت متصل باشد.

 

۶) LOGITECH
LOGITECH یک شرکت بین المللی است که دفتر آن در کشور سوییس قرار دارد. این شرکت متخصص تولید لوازم جانبی الکترونیکی برای رایانه و تبلت است. دفتر اصلی دیگر آن در کالیفرنیا است. این کمپانی در سال 1981 شروع به فعالیت کرده و اولین محصول آن موس های کامپیوتری بوده است. این شرکت بعدها به آرامی شروع به گسترش محصولات خود کرد و به مارک معتبری در زمینه تولید صفحه کلید، دسته های کنسول بازی، میکروفن و … تبدیل شد.
در چند سال اخیر LOGITECH شروع به تولید محصولاتی مثل گوشی های تلفن، پخش کننده های MP3 و لوازم جانبی تبلت کرده است. از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت می توان دوربین مداربسته امنیتی، لوازم جانبی بازی PSP، Xbox، پلی استیشن و هدفون را نام برد.

همانطور که دیدید در این مطلب 6مورد از بهترین مارک های شرکت های سازنده دوربین مداربسته در سطح جهان را همراه با تاریخچه شان معرفی کردیم. در انتها یادآوری می‌ کنیم که دوربین نیمی از یک سیستم مدار بسته است. تغذیه مناسب برای دوربین‌ ها، کابل و اتصالات باکیفیت، اتصال صحیح کابل و کانکتور، نصاب ماهر و کار آزموده و خدمات پس از فروش نیمی دیگر از یک سیستم نظارتی مناسب و کامل را تشکیل می‌ دهند که اگر رعایت نشوند، مطمئنا بازدهی مناسبی را حتی از معتبرترین برندها نخواهید داشت.




رمز موفقیت در طراحی سایت
نوشته شده در دو شنبه 4 تير 1397
بازدید : 5
نویسنده : میترا محمدبیگی

اعداد بسیار قدرتمند می باشند. آنها ساده ترین راه را برای ارتباط دادن یافته های تست کاربردی بودن وب سایت به منخاطبین کلی سایت می باشند. برای مثال، AMAZON .COM حدود 72 درصد از دستورالعمل های کاربردی وب سایت های تجارت الکترونیک را در طراحی خود رعایت کرده است. شاید این موضوع به این معنا باشد که این وب سایت کاربرد بسیار بالایی دارد، اما به یاد داشته باشید که این درصد نشان می دهد که در طراحی سایت نواقصاتی نیز وجود دارد.
بر اساس مقاله هایی قبلی که بیان کردیم هر وب سایت باید کاربرد خود را حداقل 20 درصد در هرسال افزایش دهد، اگر وب سایت شما به این درجه از بهبود و پیشرفت دست نیابد، مطمئن باشید که در میان رقیبان خود با شکست مواجه می شوید و نمی توانید کاربران زیادی را به خود جذب نمایید.
همیشه چالش هایی میان داده های آماری و داده های بینشی (کیفی) وجود دارد. اگرچه اعداد و آمارها می توانند به ارتباط کاربرد وب سایت تان با نیاز های کاربران وب سایت بسیار کمک کند، اما هدف بیشتر تست های کاربردی بودن طراحی سایت اصفهان این است که طراحی عالی و اصولی ساخته شود، نه این که تنها به نشان دادن اعدادی بسنده نماییم.
بهترین راه افزایش کاربرد طراحی سایت این است که به صورت مکرر تست های کوچکی را اجرا نماییم و این امر بهتر از این است که یک بار تست بسیار بزرگی را اجرا نماییم. شما می توانید با به کار گیری 4 تا 5 کاربر و یا شرکت کننده در هر تست طراحی سایت به نتایج شگرفی برسید. از زمانی که کاربران مشکلاتی را شناسایی می کنند، شما باید در طول این پروسه تست به رفع آن بلافاصله بپردازید. شما می توانید دوباره وب سایت را مورد تست و بررسی قرار دهید تا مطمن شوید که مشکل رفع گردیده است.
شاید این گونه تست های کوچک برای شما بینش ها و داده های کیفی را مهیا کند اما به اندازه معیار های طراحی سایت نمی توانند موفقیت آمیز عمل کنند. اینکه کاربران طرز فکر خود را با صدای بلند اعلام کنند می تواند به شما کمک کند تا ایده ها آن ها را به طور واقعی درک نمایید و بدانید که باید برای آن ها چگونه طراحی سایت اصفهان انجام دهید. اما این بیان کردن طرز فکر کاربران سایت نیز باعث می شود تا زمان های بسیاری هدر رود.
از این رو، بهترین روش در این زمینه روشی است که با اعداد و آمارها سر و کار داشته باشیم.
 
ارزیابی میزان موفقیت
برای آن که معیارهایی برای کاربردی بودن طراحی سایت به دست بیارویم، توصیه می کنم که این تست ساده را اجرا نمایید: میزان موفقیت کاربران سایت. منظورم این می باشد که سعی کنید درصد از عملکردهای کاربران را که به طور موفقی به پایان رسیده اند را مشخص نمایید: این معیار درباره این که چرا کاربران نتوانستند باقی عملکردهای خود را به طور واقعی و تماما تکمیل نمایند و یا چگونه عملکردهای خود را با موفقیت به اتمام رساندند، توضیحی ارائه نمی دهد.
از جایی که آمارهای میزان موفقیت، واقعی هستند و به راحتی نیز به دست می آیند، روش مورد علاقه بسیار ی از افراد می باشد.
میزان موفقیت عملکردهای کاربران برای ارزیابی، بسیار ساده هستند، تنها در این زمینه یک استثنا وجود دارد: چگونه عملکردهای تقریبا موفقیت آمیز را حساب کنیم و باید در کدام دست از عملکردها قرار دهیم، تکمیل شده و یا ناقص؟
به یاد داشته باشید که نباید هیچ عملکردی را به صورت نسبی در این گروه ها قرار دهید، عملکرد موفقیت آمیز، موفقیت آمیز است و عملکرد ناقص، ناقص. هیچ چیز دیگری در این دوسته قرار نخواهد گرفت. ما هیچ گاه موفقیت و یا شکست های نسبی نداریم. اگر به این ترتیب فکر کرده و عمل کنیم، هرگز نمی توانیم به نتایج صد در صدی و صحیحی دست یابیم.




بازدید : 4
نویسنده : میترا محمدبیگی

بخش ۳ :

بحث تشخیص چهره و دوربینهای پلاک خوان :

در واقع بجز در موارد کاربرد های خاص، دوربین مداربسته با کاربرد مستقیم پلاک خوانی وجود ندارد. درست است که بعضی قابلیت ها در دوربین ها میتواند موجب سهولت پلاک خوانی گردد، ولی این به معنی آن نیست که با دوربین های دیگر امکان پلاک خواندن وجود ندارد.
در واقع شرایط  دوربین مداربسته پلاک خوانی باید مشخص شود:

دوربین مداربسته پلاک خوان برای گیت های ورودی مانند مجتمع های ساختمانی و ادارات و .....که ماشین معمولا یک توقف کوتاه چند ثانیه ای درب ورود خواهد داشت:

این نوع  دوربین مداربسته پلاک خوان شرایط ساده ای دارند، برای آنکه بتوانند در هر شرایط آب و هوایی و هر زمان از روز پلاک بخوانند کافی است در ارتفاع حداکثر ۰.۷۵ متر تا ۱ متری نصب شده و زاویه ۳۰ تا ۳۵ درجه نسبت به پلاک داشته و فاصله آن نیز از پلاک حداکثر ۳ تا ۳.۵ متر باشد. در این صورت حتی یک دوربین آنالوگ معمولی نیز میتواند به یک  دوربین مداربسته پلاک خوان خوب تبدیل گردد. هرچند هرچه کیفیت دوربین بهتر باشد تصویر نیز کیفیت بالاتری خواهد داشت

دوربین مداربسته پلاک خوان ورودی پارکینگ های داخل ساختمان

معمولا در این شرایط دوربین در داخل پارکینگ مسقف قرار داشته و ماشین از فضای بیرون به داخل وارد میشود. پلاک خوانی در این شرایط کمی سخت تر خواهد بود، دوربین حتما باشد قابلیت WDR واقعی با دسیبل بالای ۵۰ داشته باشد تا بتواند نور پس زمینه را کاهش دهد و البته تا حد امکان از نصب  دوربین مداربسته روبروی ماشین ها خودداری گردد. قابلیت HLC در این گونه مواقع یک امتیاز محسوب میشود برای حذف نور زیاد چراغ های ماشین. توصیه میگردد در صورتی که دوربین با قابلیت های فوق در دسترس نیست ،  دوربین مداربسته معمولی تر در فضای بیرونی و با زاویه، نسبت به راستای ورود به پارکینگ در حداقل ارتفاع ممکن نصب گردد.

دوربین مداربسته پلاک خوان در خیابان

در این گونه موارد هرچه کیفیت دوربین بالاتر، فاصله موثر برای پلاک خوانی افزون تر!!
فقط فراموش نکنید که اگر از دوربین منو دار استفاده می نمایید، افزایش سرعت شاتر میتواند در خواندن پلاک ماشین هایی با سرعت بالاتر موثر باشد، هرچند که تصویر کمی تاریک تر میگردد و به طرق مختلف باید این مشکل را حل کرد.

بخش ۴ :

- دوربین مداربسته متحرک:

از آنجا که پورت RS۴۸۵ یک پورت سریال صنعتی محسوب میشود، طول کابل کشی آن نسبت به RS۲۳۲ بیشتر بوده و نویز پذیری کمتری هم دارد، ولی باز هم میزان نویز پذیری این پرتکل ارتباطی بالاست.
قویا توصیه میشود از کشیدن کابل ارتباط بین  دوربین مداربسته متحرک و دستگاه DVR یا کیبرد کنترلر، در نزدیکی تجهیزاتی که موجب افتادن نویز بر روی سیم میشود دوری شود.
از جمله این تجهیزات میتوان به:
کابل های برق فشار متوسط
کابل های برق دستگاه های جوشکاری
مولد های فرکانس مثل مهتابی، لامپ هالوژن و .....
محیط های ریخته گری های صنعتی که به شدت در امر کنترل  دوربین مداربسته متحرک ایجاد اختلال میکنند
دستگاه های رادیوی مثل آنتن های موبایل و ......
اشاره نمود.

حتی المقدور کابل ها مسی خوب، مثل کابل های مخابراتی ایرانی و حتما بیش از دو رشته باشد تا اگر در آینده خواستیم کابلی را جایگزین کنیم ، به هر دلیل مثل قطع شدن و ..... نیاز به کابل کشی مجدد نباشد.
استفاده از کابل شیلد دار ، مخصوصا فواصل دور و محیط های پر نویز بسیار بهتر است.
حتما استفاده از تبدیل های مرغوب RS۴۸۵ به RS۲۳۲ در صورتی که ورودی دستگاه RS۲۳۲ توصیه میشود.
همیشه، قبل از نصب دوربین ، یک بار در محیط نصب،  دوربین مداربسته را مستقیم به دستگاه وصل کرده و از صحت کار کرد آن مطمئن شویم، سپس دوربین به ارتفاع برده و نصب شود.

بخش۵ :
ذخیره سازی تصاویر

ذخیره سازی موضوع مهمی در بازیابی و استفاده از تصاویر در مواقع لازم است .

هارد های معمولی که معمولا برای استفاده در کامپیوتر های رایج استفاده میشوند، هیچگاه به طور دایم استفاده نمیشوند و اغلب برنامه های در حال کار، در حافظه کامپیوتر بوده و استفاده از هارد را به حداقل می رسانند.
بیشترین استفاده از هارد در زمان بوت شدن، راه اندازی نرم افزار جدید، دیدن فیلم، ذخیره کردن فایل ها یا کپی کردن می باشد که به طور متوسط در کامپیوتری که ۲۴ ساعت نیز روشن باشد به ۳ ساعت نمیرسد.
حال که هاردی را که برای متوسط ۳ ساعت کار در روز ساخته شده، بر روی DVR یا NVR (سیستمهای ضبط کننده تصاویر) ،بسته شود که روزی ۲۴ ساعت، هفته ای ۷ روز و ۳۶۵ روز در سال به طور مداوم قرار است با حداکثر توان کار کند!!!........اکنون دلیل خرابی زیاد هارد ها در کاربرد دوربین مداربسته مشخص گردید!

تازه وارد بحث RPM هارد نمیشویم که هارد های معمولی معمولا RPM پایین دارند و مناسب DVR هایی با تعداد کانال های بالا ۸ کانال هم نیستند!
به همین دلیل هم کمپانی سیگیت، و هم وسترن دیجیتال هارد هایی را مخصوص کار در زمینه سیستم های حفاظتی تولید کرده اند که دقیقا برای شرایط فوق ساخته شده و به هارد های Surveillance مشهور است.

در کمپانی سیگیت هارد های باراکودا تولید شده اند.
در کمپانی وسترن هارد های بنفش و قرمز و مشکی....
ممکن است کمی گران تر باشند، ولی عمرشان بسیار بیشتر است.




بازدید : 3
نویسنده : میترا محمدبیگی

اگر شما یک کسب کار کوچک هستید نیاز دارید تا حضورتان را در دنیای دیجیتال شروع کنید ، این بدان معنی است که به یک وبسایت حرفه ای نیز نیاز دارید هر چند که هنوز برخی از کسب کار ها در این فکر هستند که میتوانند با یک صفحه فیسبوک کار خود را گسترش دهند اما اینگونه نیست .وبسایت یک اعتبار برای شما محسوب میشود.

برای شروع طراحی سایت شما دو انتخاب دارید ، انتخاب طراحی سایت HTML 5  و یا انتخاب طراحی سایت CMS ها که عمده ترین CMS (سیستم مدیریت محتوا) وردپرس است.اما در این مقاله سعی نداریم به درک مفاهیم وب بپردازیم بلکه با فیلتری از تمامی تکنولوژی ها سه تکنولوژی را به صورت چالشی برایتان توضیح میدهیم.

طراحی سایت واکنشگرا چیست و چرا شما به آن نیاز دارید؟

آیفون ها ، آیپد ها و دیگر دستگاه های هوشمند با حضورشان در وب کار طراحان وبسایت ها را سخت تر کردند.به همین منظور شما باید وبسایتتان را طوری طراحی کنید که آمادگی نمایش در تمامی دستگاه ها را داشته باشد. مشتریان شما انتظار دارند که با هر دستگاهی وارد وبسایت شما میشوند ، وبسایت برایشان نمایش داده شود وطراحی وبسایت واکنشگرا نیز به همین معنی است “طراحی سایت اصفهان برای اکثر دستگاه های هوشمند”.

فریمورک های محبوبی برای این منظور به کمک شما می آیند و کمک میکنند تا شما وبسایتتان را نسبت به عرض دستگاه ها واکنشگرا کنید.

و CSS3 چیست و چرا به آنها نیاز دارید؟

اگر طراحی سایت اصفهان را یک ساختمان در نظر بگیریم HTML5 و CSS3 دو ستون اصلی آن میباشند.html همانند اسکلت و فرم ساختمان شما میباشد که CSS همانند سنگ های آجرنما و پارکت و کناف ها باعث میشوند که ساختمان جلوه بگیرد و زیبا شود.این دو  فناوری مکمل یکدیگر هستند که همانطور که گفتیم سی اس اس بر روی اچ تی ام ال سوار میشود و آنرا زیبا تر میکند.

سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟

شما نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا دارید تا مدیریت وبسایتتان را راحتتر و آسان تر کنید.در سال های اولیه پیدایش وب با ساخت یک فایل html و تبدیل آن به وبسایت باید د وب سرور ها آن را آپلود میکردید حالا امکان داشت که در مقاله شما غلط املایی وجود داشته باشد و یا آنچه میخاستید نشده بود ، باید دوباره صفحه را در وب سرور آپدیت میکردید و مشکلات خاص خود را داشت اما با حضور سیستم های مدیریت محتوا و طراحی سایت وردپرس دیگر این وظیفه به عهده شما نمیباشد کافیست داخل سیستم مدیریت محتوای خود شوید و تغییرات را اعمال کنید و دکمه بروزرسانی را بزنید.

برخی از سیستم های تولید محتوای پرطرفدار عبارتند از وردپرس ، دروپال ، جوملا و …!

همانگونه که شما لازم نیست مکانیکی را یاد بگیرید تا ماشین داشته باشید ، شما نیاز نیست طراحی سایت را خودتان انجام دهید و اگر پیش زمینه ای ندارید شرکت های طراحی سایت میتوانند در این زمینه شما را یاری نمایند.شرکت طراحی سایت پدیده تجارت با ده سال سابقه طراحی سایت و انجام فعالیت ها در زمینه آی تی آماده است تا از صمیم دل پذیرای شما عزیزان باشد.




مواردی مهم در خصوص دوربینهای مدار بسته
نوشته شده در شنبه 2 تير 1397
بازدید : 7
نویسنده : میترا محمدبیگی

برای خرید دوربین مداربسته به این موارد توجه فرمایید

بخش ۱ :
دوربین مداربسته مگاپیکسلی آنالوگ، مانند AHD ها، HD-SDI, HD-TVI, HD-CVI نویز پذیری بیشتری نسبت به دوربین های معمولی آنالوگ دارند. برای فواصل تا ۵۰ متر، جنس کابل پارامتر بسیار مهمی نیست، ولی برای فواصل بالاتر حتما از کابل هایی استفاده شود که امپدانس واقعی ۷۵ اهم داشته و ترجیها مغزی و روکش مس باشد، در صورتی که پروژه از عهده هزینه های کابل تمام مس بر نمی آید، حداقل مغزی حتما مس باشد

بهترین کابل ها معمولا کابل های ایرانی هستند، ایران به دلیل داشتن بزرگترین منابع مس دنیا، کابل های تمام مس بسیار خوبی دارد که معمولا در رنج قیمت ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان میباشد و برای کابل کشی های طولانی بسیار مناسب است، مثل کابل های RG۵۹ یا ۴.۵C۲V کرمان، سیمیا، آمل و ......
همچنین تجهیزاتی مانند ترانس های هالوژن ها، ترانس مهتابی، هرنوع مولد سیگنال الکتریکی، دستگاه های جوش قوس الکتیکی، ریخته گری ها و .......تولید امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا میکنند که نتیجه آن به صورت نویز قابل مشاهده خواهد بود.

 

بخش ۲ :

در استفاده از تغذیه های مرکزی، باید به فاصله دوربین تا تغذیه توجه شود، از آنجا که ولتاژ به صورت dc بوده، در فواصل طولانی افت ولتاژ کاملا مشهود خواهد شد، نکته در این است که بسیاری مواقع دوربین ها در روز نصب شده و تست تصاویر در روز، بدون هیچ مشکلی پایان می یابد، ولی به محض فرا رسیدن شب، تصاویر دچار اعوجاج شده و یا نویز دار می شوند یا از حالت طبیعی خارج می گردند. این ایراد از آنجا ناشی می شود که در شب، دید در شب ها روشن شده و جریان بیشتری توسط
دوربین مداربسته کشیده میشود، که موجب افت ولتاژ در تغذیه مرکزی شده و اثرش را به صورت به هم ریختگی تصویر نشان می دهد. لذا بهتر است از طریق پتانسیومتری که داخل تغذیه های مرکزی است، سطح ولتاژ را کمی بالاتر برد، و تست نهایی تصاویر نیز پس از روشن شدن دید در شب ها گرفته شود.
در هنگامی که تعداد
دوربین مداربسته زیاد بوده و فواصل تا تغذیه نیز زیاد است، استفاده از منابع تغذیه های کانپیوترها ، به دلیل عدم امکان تنظیم ولتاژ توصیه نمیشود.

بسیاری از افراد حتی وقتی
دوربین مداربسته با کیفیت هم برایشان نصب میگردد انتظارات خارق العاده ای از دوربین دارند که با دوربین های ده مگاپیکسلی هم قابل انجام نیست!!
مثلا
دوربین مداربسته در محوطه پیرامونی نصب کرده اند و انتظار دارند چهره افراد در هر فاصله ای دیده شود!!
یا پلاک اتومبیلها در هر فاصله ای خوانده شود!!
یا نوشته های کاغذ های روی میز دیده شود!!
اغلب افراد از تصاویر واقعی دوربین ها اطلاع نداشته و انتظارات آنها اغلب بر اساس ذهنیت هایی است که از دیدن فیلم های سینمایی، یا سیستم های گران قیمتی که در خارج دیده اند یا شنیده اند و یا حتی تصاویر دوربین های فیلم برداری و عکاسی مگاپیکسلی رایج که با قیمت های پایین در دسترس عموم قرار دارد شکل گرفته و این وظیفه طراح است تا ذهنیت ایشان را منطبق با واقعیت نماتید.
بهتر است قبل از هر چیز، صراحتا در مورد آنچه که پس از نصب
دوربین مداربسته خواهد دید برایش توضیح بدهیم! مثلا اگر در محیط پیرامونی قرار است دوربین AHD یک مگاپیکسلی نصب گردد توضیح دهیم که فرد در فاصله ۲ متری صورتش دیده میشود، در فاصله ۵ متری کلیت و مشخصات ظاهریش، در فاصله ۱۰ متری صرفا رنگ لباس و قد و قوارش قابل تشخیص است و در فواصل دورتر فقط حضورش قابل تشخیص است!

یا در مورد فاصله پلاک خوانی متناسب با نوع دوربین پیشنهادی توضیح کامل داده شود.
این مثال در مورد سرعت انتقال تصویر بر روی بستر اینترنت فوق پرسعت ایران!! نیز صدق پیدا میکند. و قرار نیست مانند فیلم های سینمایی، تصاویر کاملا ریل تایم انتظار داشت......




بازدید : 5
نویسنده : میترا محمدبیگی

در  طراحی سایت و بهینه سازی آن ها تصاویر حجم زیادی از صفحات طراحی سایت شما را می گیرند.بنابراین سئو سایتی که تصاویر زیادی دارد برای موتورهای جستجو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
توانایی alt در تگ تصاویر استفاده از توضیحی جایگزین را برای یک تصویر بنویسید. در طراحی سایت اصفهان و طراحی و طی مراحل بهینه سازی آن ها  اگراین تصاویر در صفحات طراحی سایت شما بالا نیاید ، این توضیحات خودکار جایگزین تصاویر می شوند و این تصاویر توسط موتورهای جستجو خوانده وتجزیه و تحلیل خواهند شد.
در طراحی سایت  وقتی از یک تصویر به عنوان یک لینک استفاده می شود متن های نوشته شده در alt  اهمیت خاص برخوردار خواهند شد و نشانگر محتوای صفحه لینک شده است.
برای ایجاد یک ساختار مناسب ،سعی کنید تصاویر را در یک زیرشاخه ی جداگانه ذخیره کرده وحتما" از فرمت های استاندارد در طراحی سایت و طراحی پرتال خود استفاده شود.از نام و توضیحات در خور برای تصاویر خود استفاده کنید.استفاده ی مناسب از دسته بندی، نام گذاری و توضیحات تصاویر در طراحی سایت و طراحی پرتال به توسط موتورهای جستجو،مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهند گرفت . از اسامی و توضیحات کوتاه،اما کاربردی استفاده کنید.
در نام گذاری تصاویر از قواعد زیر پیروی کنید.
EX) snSarinWeb.jpg , productName.gif

در راستای بهینه سازی سایت، طراحی سایت اصفهان  و طراحی پرتال جدا" از انجام موارد زیر اجتناب کنید :
• استفاده از نامهای معمولی و عمومی برای تصاویر ( image.jpg , pic.gif ,1.jpg )  در طراحی  سایت و طراحی پرتال حجم بسیار زیادی از تصاویروجود دارد باید دقت بیشتری نامگذاری تصاویر داشته باشید.
• استفاده از نامهای بلند و مفصل
• پر کردن بیش از حد توضیحات تصاویر در طراحی وب سایت و طراحی پرتال توسط کلمات کلیدی و غیر مرتبط
• استفاده از توضیح طولانی به عنوان یک حقه
• استفاده از تصاویر به عنوان لینک های دسترسی مهم و منو در وب سایت
• استفاده از توضیح تصویر هنگام استفاده از تصاویر به عنوان لینک

 نیاز به طراحی سایت و یا سئو سایت خود دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .